خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

مقررات دست و پاگیر اداری نباید مانع از پیشبرد امور روشن و بدیهی شود

کد خبر : ۲۰۳۸۸

اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام می‌شود قطعا در جهت تحصیل رضایت مردم است و هرچه به اصالت این موضوع بیشتر ایمان داشته باشیم به همان اندازه در ایفای مسئولیت‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

ایلنا-تبریز: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مقررات دست و پاگیر اداری نباید مانع از پیشبرد امور روشن و بدیهی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،احمد علیرضابیگی پیش از ظهر روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات منطقه خاوران تبریز، با بیان این که برخی مواقع عدم انجام اقدامات شکلی و فرمالیته موجب وقفه در پیشرفت امور می‌شود، افزود: موکول کردن یک امر بدیهی به مسایل دیگر از جمله مقررات دست و پاگیر اداری موجب توقف امور و متضرر شدن مردم می‌شود که مدیران باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام می‌شود قطعا در جهت تحصیل رضایت مردم است و هرچه به اصالت این موضوع بیشتر ایمان داشته باشیم به همان اندازه در ایفای مسئولیت‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر همکاری شهرداری تبریز و دستگاه‌های اجرایی مسئول برای حل مشکلات منطقه خاوران، اظهار داشت: باید هرچه زودتر تکلیف زیرساخت‌های این منطقه چه از جهت فیزیکی و چه از جهت قانونی مشخص و شرایط مناسب برای اسکان مردم در این منطقه فراهم شود.

علیرضابیگی تصریح کرد: بلاتکلیف ماندن مشکلات این منطقه موجب برخی مشکلات اجتماعی می‌شود که در این صورت از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده استفاده بهینه‌ای نخواهد شد.

در این جلسه که هشتمین جلسه مشترک استانداری و شهرداری‌های مناطق تبریز بود، پس از طرح برخی مسایل و مشکلات منطقه خاوران که مسئولیت آن بر عهده شهرداری منطقه 9 تبریز است تصمیمات لازم در خصوص حل این مشکلات اتخاذ شد.

از جمله مصوبات این جلسه می‌توان به تشکیل کمیته تصمیم‌گیری با مسئولیت دفتر فنی استانداری و با حضور شهرداری تبریز و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای حل مشکل زیرساخت‌های منطقه خاوران شامل آب، برق و گاز اشاره کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد اقدام عملی در خصوص الحاق شهر باسمنج به تبریز با مسئولیت فرمانداری تبریز و پیگیری دفتر امور شهری استانداری انجام شده و تعریض جاده تبریز- باسمنج نیز در همین راستا عملیاتی شود.

آزادسازی املاک واقع در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اقدام عملی در خصوص الحاق روستای فتح‌آباد به شهر تبریز، تهیه طرح ویلاباغ توسط شهرداری تبریز و ارسال به شورای عالی شهرسازی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین مقرر شد مشکل صدور سند برای املاک واقع در محدوده منطقه خاوران در جلسه‌ای با حضور مدیران ثبت اسناد و املاک استان بررسی و مرتفع شود.

در این جلسه مدیران شهرداری تبریز و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در خصوص مشکلات مطرح شده توضیحاتی ارایه کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز