خبرگزاری کار ایران

خدمات پس از فروش شرکت تراکتور سازی ایران:

بازسازی رایگان تراکتورهای آسیب دیده در زلزله

از کل ۴ هزار و ۴۹۳ دستگاه تراکتور فعال بخش کشاورزی در مناطق زلزله زده ۲۵ دستگاه در اهر بین ۳۰ الی ۶۰ درصد، ۳ دستگاه در ورزقان و ۵۷ دستگاه در هریس بین ۳۰ الی ۷۰ درصد آسیب دیده‌اند.

تبریز - ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از بازسازی و سرویس رایگان تراکتورهای تولیدکنندگان در مناطق آسیب دیده از وقوع زلزله در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز، دکتر مسعود محمدیان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران گفت: بر اساس تفاهمات انجام یافته، خدمات پس از فروش شرکت تراکتور سازی ایران - تبریز در چارچوب حمایت از بهره برداران آسیب دیده از وقوع این حادثه در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان، به صورت رایگان این خدمات را ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت تراکتورسازی ایران – تبریز آمادگی خود را جهت سرویس و بازسازی رایگان تراکتورهای از کارافتاده بر اثر ریزش آوار در مناطق آسیب دیده از وقوع زمین لرزه اعلام کرده است افزود: هم اکنون تعداد ۴ هزار و ۴۹۳ دستگاه تراکتور در شهرستان اهر، هریس و ورزقان در امر کشاورزی فعالیت می‌کنند که ۸۵ دستگاه بر اثر ریزش آوار خسارت دیده که نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

دکتر محمدیان همچنین از ارائه خدمات رایگان پس از فروش شرکت تراکتورسازی ایران– تبریز برای بازسازی و تعویض اتاقک‌های تراکتور بهره برداران در مناطق آسیب دیده خبر داد و افزود: با توجه به نزدیکی زمان فصل کشت، این امر می‌تواند تا حدودی تولیدکنندگان را برای کشت و زرع مجدد در این مناطق امیدوار کند.

گفتنی است هم اکنون یک هزار و۸۶۷ دستگاه تراکتور در شهرستان اهر، یک هزار و ۱۶۹ دستگاه در شهرستان ورزقان و همچنین یک هزار و ۴۵۷ دستگاه در شهرستان هریس در امر کشاورزی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۵ دستگاه در اهر بین ۳۰ الی ۶۰ درصد، ۳ دستگاه در ورزقان و ۵۷ دستگاه در هریس بین ۳۰ الی ۷۰ درصد آسیب دیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز