خبرگزاری کار ایران

اعتبار جهت ساختمان موسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی اختصاص یافت

گسترش فعالیتهای قرآنی و ترویج آن در میان جوانان و نوجوانان موجب فرهنگ سازی قرآنی شده و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را ناکام می‌گذارد.

تبریز- ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای تکمیل و خرید ساختمان موسسات قرآنی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز، علی داننده گفت: این اعتبار در جهت تحقق منشور توسعه فعالیتهای قرآنی و تخصیص نیم درصد بودجه به فعالیتهای قرآنی و به منظور مساعدت خرید و یا تکمیل ساختمانهای موسسات فرهنگی قرآن و عترت از سوی مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این اعتبار در مرکز استان ۷۵۰ میلیون ریال، در شهرستان‌ها ۶۰۰ میلیون ریال و در شهر‌ها و روستا‌ها ۴۵۰ میلیون ریال هزینه و برای خرید هشت موسسه و تکمیل سه موسسه فرهنگی قرآن و عترت صرف خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: گسترش فعالیتهای قرآنی و ترویج آن در میان جوانان و نوجوانان موجب فرهنگسازی قرآنی شده و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را ناکام می‌گذارد.

داننده ضبط ترتیل تصویری قرآن کریم، برگزاری جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی، برگزاری جشنواره تصویرگری قصص قرآن، تحریر آیات قرآن توسط خوشنویسان استان و ده‌ها برنامه دیگر با موضوع قرآن و نماز را از اهم فعالیتهای این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در حوزه قرآن عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز