خبرگزاری کار ایران

فرماندار کلیبر:

آمار خسارات زلزله در كلیبر منعکس نشده است

طبق گزارشات واصله تاکنون یک هزار منزل مسکونی در کلیبر آسیب دیده و برخی از روستاها به طور کامل تخریب شده است.

کلیبر - ایلنا: شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کلیبر تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا، فرماندار کلیبر در این جلسه گفت: طبق گزارشات واصل شده تا امروز 1000 منزل مسکونی در شهرستان آسیب دیده است و برخی از روستاها از جمله مزگر، دمیرچی حدادان، اوزی و... به طور کامل تخریب شده است.

اصغر پور با انتقاد از مدیران شهرستان که گزارشات را به موقع به ادارات کل استان اعلام نکرده‌اند، به عدم انعکاس آمار و گزارشات خسارات ناشی از زلزله این شهرستان در جلسات شورای مدیریت استان اشاره کرد و گفت: هلال احمر، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و... بایستی آخرین آمار خسارات و اقدامات خویش را به ادارات کل اعلام می‌كردندد و مشکلات شهرستان باید برجسته شود.

وی گفت: بایستی ساز و کاری تعریف شود که از میزان خسارات در همان لحظه نیز مدیران استان با خبر شوند.

امام جمعه شهرستان کلیبر نیز در این جلسه به گلایه مردم این شهرستان نسبت به عدم انعکاس اخبار زلزله کلیبر در صدا و سیما اشاره کرد و گفت: مردم کلیبر مدت یک هفته در خارج از خانه و در چادرها زندگی کردند و همان زلزله ای که در اهر و رزقان و هریس آمده اینجا نیز به همان میزان زمین لرزیده و خسارت وارد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز