خبرگزاری کار ایران

مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان در تبریز برگزار می‌شود

این مسابقات در مقطع متوسطه و رشته های فیزیک، شیمی، زیست شناسی و رایانه در بین دانش آموزان برگزیده استان‌ها از 11 تا 14 شهریور ماه برگزار می‌شود.

تبریز - ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی دانش آموزان متوسطه در تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، فیروز رضایی افزود: این دوره از مسابقات از 11تا 14 شهریورماه جاری به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در آموزشکده فنی الزهرا تبریز برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از هر استان 8 نفر دانش آموز و 2 نفر سرپرست جهت شرکت در مسابقات حضور خواهند داشت.

رضایی با بیان اینکه این مسابقات در مقطع متوسطه و رشته های فیزیک، شیمی، زیست شناسی و رایانه در بین دانش آموزان برگزیده استان‌ها اعم از دختر و پسر از مدارس عادی و مدارس خاص برگزار می‌گردد، خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو بخش عملی به صورت آزمایشگاهی و کارگاهی و در بخش تئوری به صورت کتبی اجرا خواهد شد و در هر رشته 4 نفر داور کشوری که از استان های مختلف انتخاب شده‌اند داوری مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

وی یازدهم شهریور را روز پذیرش میهمانان و شرکت کنندگان در مسابقات و دوازدهم و سیزدهم را اجرای مسابقات و چهاردهم شهریور را اختتامیه مسابقات و اعلام اسامی نفرات برتر اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار و از 24 نفر از دانش آموزان برتر با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز