خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس:

شخصاً خسارت زلزله کلیبر را به معاون رئیس جمهور اطلاع داده‌ام

اگر تا امروز به دلایل انسانی امکانات شهرستان و ماشین آلات و متخصصان در اختیار شهرستان‌های دیگر قرار گرفته است از امروز به دلیل نیاز ضروری زلزله زدگان شهرستان و به دلیل نزدیکی زمستان بایستی در اختیار زلزله زدگان شهرستان کلیبر باشند.

کلیبر - ایلنا: نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی از بی اطلاعی مدیران استانی در جلسه شورای مدیریت بحران استان از وقوع خسارت گسترده در اثر زلزله اخیر در شهرستان کلیبر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ارسلان فتحی پور که شامگاه یكشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کلیبر سخن می‌گفت، افزود: من شخصاً به معاون محترم رئیس جمهور آقای رحیمی خسارت شهرستان را اطلاع داده‌ام.

وی از عدم آغاز بازسازی منازل مسکونی در کلیبر با وجود شروع آن در اهر و ورزقان انتقاد کرد و گفت: اگر تا امروز به دلایل انسانی امکانات شهرستان و ماشین آلات و متخصصان در اختیار شهرستان‌های دیگر قرار گرفته است از امروز به دلیل نیاز ضروری زلزله زدگان شهرستان و به دلیل نزدیکی زمستان بایستی در اختیار زلزله زدگان شهرستان کلیبر باشند.

فتحی پور افزود: در حال حاضر پزشکان در این شهرستان مورد نیاز هستند و بحث آواربرداری نیز مطرح است.

وی از دستور رئیس جمهور مبنی بر اعطای 140 میلیون ریال وام و 35 میلیون ریال کمک بلاعوض به روستائیانی که منزل آنان کلاً تخریب شده است و 200 میلیون ریال به منازل شهری کلاً تخریب شده و نیز 100 میلیون ریال برای تعمیرات منازل شهری و 50 میلیون ریال منازل روستایی و 50 میلیون ریال برای اماکن دامی خبر داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز