خبرگزاری کار ایران

آزمون عملی تربیت بدنی شمالغرب کشور در دانشگاه تبریز برگزار شد

کد خبر : ۲۱۲۵۷

آزمون عملی رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی سال ۹۲- ۱۳۹۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شمالغرب کشور با حضور ۱۶۰۰ داوطلب به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

ایلنا- تبریز: آزمون عملی رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی سال ۹۲- ۱۳۹۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شمالغرب کشور با حضور ۱۶۰۰ داوطلب به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه تبریز در آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی منطقه شمالغرب با بیان اینکه در این آزمون داوطلبان کنکور سراسری استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شرکت داشتند، تصریح کرد: آزمون عملی تربیت بدنی شمالغرب کشور طی دو روز به طور جداگانه برای 700 داوطلب دختر و900 د داوطلب پسر برگزار شد.

سعید دباغ نیکوخصلت هدف از برگزاری این آزمون را سنجش وضعیت تندرستی و آمادگی جسمانی داوطلبان برای گزینش در رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: برنامه اجرایی آزمون به‌صورت مشاهده شیوه اجرای آزمون عملی از طریق فیلم ویدئویی، اندازه گیری قد و وزن، معاینه پزشکی و بدنی، آزمون عملی هم شامل بارفیکس خوابیده در ۲۰ ثانیه، دریبل توپ فوتبال و بسکتبال، غلت، پرش از موانع ۶۰ سانتی متری، دوی ۹۴ م‌تر، پرتاب توپ طبی ۳ کیلوگرمی و دوی ۲۵۰ متر برای پسران و ۱۵۰ متر برای دختران به‌ صورت ترکیبی در مدت زمان تقریباً سه دقیقه برگزار شد.

به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز نتایج حاصل از این آزمون به همراه نمره کتبی این دواطلبان در آزمون سراسری سال ۹۰، تکلیف قبولین رشته تربیت بدنی دانشگاه‌ها را مشخص خواهد کرد و در اوایل بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز