خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی ارشاد آذربایجان‌شرقی منتخب بخش خبر وزارت ارشاد شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۶

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با کسب 97 امتیار از 100 امتیاز در کلیه شاخص‌های خبری، موفق به کسب مقام اول در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور شده است.

ایلنا- تبریز: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی منتخب اول بخش خبر وزارت فرهنگ و ارشاد در سه ماهه دوم سال 91 شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، براساس ارزیابی انجام گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این اداره کل با کسب 97 امتیار از 100 امتیاز در کلیه شاخص‌های خبری، موفق به کسب مقام اول در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور شده است.

استان لرستان و قم به طور مشترک عنوان دوم و خراسان شمالی نیز عنوان سوم این ارزیابی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است این ارزیابی در جهت اتخاذ شیوه‌ای یکسان در ارائه مطالب به مخاطبان و اصحاب فرهنگ و هنر انجام می‌گیرد و کیفیت اخبار ملاک اصلی ارزیابی است.

براساس این گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی پیش از این نیز در حوزه‌های مختلف از جمله جشنواره پیامک‌ ادبی رضوی، جشنواره‌های روابط عمومی‌های کشور و حوزه خبر و اطلاع‌رسانی چندین بار حائز رتبه‌های برتر در سطح کشور شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز