خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار می شود

کد خبر : ۲۱۳۲۹

سه شنبه دو تیم شهرداری تبریز و قوی سپید انزلی كه در رده های اول و دوم گروه شمال قرار دارند در انزلی به مصاف هم می روند.

ایلنا- تبریز: تیم های قهرمان و نائب قهرمان گروه شمال رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند.

در این هفته از رقابت ها كه سه شنبه این هفته برگزار می شود دو تیم شهرداری تبریز و قوی سپید انزلی كه در رده های اول و دوم گروه شمال قرار دارند در انزلی به مصاف هم می روند.

شهرداری تبریز كه تاكنون و بدون شكست و با كسب 38 امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفته و قهرمانی اش از چند هفته پیش مسجل شده بود در بازی این هفته برای حفظ ركورد شكست ناپذیری خود پای در میدان انزلی می گذارد.

هر چند این بازی در نزد دو تیم اهمیت چندانی ندارد و تغییری در رده دو تیم ایجاد نمی كند، اما همانطوركه گفته شد شهرداری برای حفظ ركورد شكست ناپذیری و ملوان برای تحمیل اولین شكست بر این تیم به میدان می روند.

شهرداری در 13 بازی گذشته در 12 بازی و در وقت های قانونی به برتری رسیده و فقط در یك دیدار در ضربات پنالتی موفق به شكست حریف خود شده از این رو با 38 امتیاز از 13 بازی در صدر قرار گرفته و قوی سپید انزلی نیز با 9 برد و چهار باخت و كسب 26 امتیاز در رده دوم این گروه جای دارد.

در سایر بازی های این گروه لسمان خزر با سمنان جوان و ملوان بندر گز با فائزكاران ساری دیدار می كنند.

در بازی های این هفته گروه جنوب نیز شهرداری تیران با پرسپولیس شیراز، موج گناوه با ویژن هرمزگان، وحدت صنعت كشاورزی مباركه اصفهان با ویژن تهران و دریانوردان بوشهربا گلسا پوش یزد دیدار می كنند.

قهرمانی و نائب قهرمانی تیم های گلسا پوش یزد با 39 و دریانوردان بوشهربا 24 امتیاز در این گروه قطعی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز