خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیدار در تبریز پیگیری می شود

کد خبر : ۲۱۳۳۸

هفته دهم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های برتر در حالی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته دنبال می شود كه هر سه نماینده فوتسال تبریز در خانه به مصاف حریفان خود می روند.

ایلنا- تبریز: رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران پس از تعطیلی 50 روزه به دلیل انجام مسابقات جام جهانی در تایلند، از اول آذر وارد هفته دهم خود می شود.

در این هفته و از مجموع شش بازی، سه بازی به میزبانی تبریز انجام می شود و بر اساس برنامه، هلال احمر آذربایجان شرقی با شهرداری ساوه، دبیری تبریز با میثاق تهران و شهرداری تبریز با فرش آرا مشهد دیدار می كنند.

هلال احمر كه با سه امتیاز از مجموع هشت بازی انجام داده در رده ای بهتر از سیزدهمی جدول جای نگرفته در این هفته در سالن پورشریفی به مصاف شهرداری ساوه كه با 9 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد می رود.

این دیدار در آغاز مجدد رقابت های لیگ می تواند برای تیم هلال احمر بسیار مهم، حیاتی و روحیه بخش باشد چرا كه این تیم در هشت بازی گذشته تنها در یك بازی برنده شده و نیاز مبرمی به برد در این بازی و سه امتیاز آن دارد.

این تیم در چهار بازی خانگی گذشته خود تنها در مصاف با گاز خوزستان صاحب برتری شده و در سه بازی دیگر نتیجه را به حریفان واگذار كرده است.

اما تیم دبیری دیگر نماینده فوتسال تبریز در این رقابت ها كه بهترین رده در بین تیم های تبریزی را دارد در این هفته از تیم میثاق تهران پذیرایی می كند.

دبیری كه با 14 امتیاز از 9 بازی در رده ششم قرار گرفته می تواند در صورت كسب سه امتیاز این دیدار تا رده چهارم جدول رده بندی بالا بیاید.

البته این تیم تبریزی نیز در خانه عملكرد چندان خوبی نداشته و در چهار بازی خود در دو بازی به برتری رسیده و در دو بازی دیگر باخت و تساوی حاصل كار این تیم بوده است.

شهرداری تبریز نیز كه نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می كند و با 11 امتیاز از هشت بازی در رده هشتم جدول جای گرفته در این هفته به مصاف فرش آرا مشهد می رود.

برتری شهرداری تبریز در بازی این هفته می تواند به نفع تیم دبیری نیز باشد چرا كه فرش آرا با 15 امتیاز جلوتر از تیم دبیری قرار دارد.

در سایر بازی های این هفته حفاری با صبای قم، منصوری با ارژن شیراز و گاز خوزستان با گیتی پسند دیدار می كنند و راه ساری در این هفته استراحت دارد.

تا پایان هفته نهم، تیم صبای قم با 19 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و گیتی پسند و منصوری هر كدام با 18 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز