خبرگزاری کار ایران

شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، لوح تقدیر «جایزه مدیریت سلامت اداری» دریافت کرد

کد خبر : ۲۱۳۸۲

شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در دومین دوره نظام ارزیابی مدیریت سلامت اداری (در سال ۱۳۹۱) کشور به عنوان یکی از ۱۰ شرکت بر‌تر زیر مجموعه توانیر موفق به احراز سطح «همگام با مدیریت سلامت اداری» شد.

ایلنا - تبریز: شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در ارزیابی کشوری دستگاههای دولتی، لوح تقدیر ((جایزه مدیریت سلامت اداری)) دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از تبریز، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در دومین دوره نظام ارزیابی مدیریت سلامت اداری (در سال ۱۳۹۱) کشور به عنوان یکی از ۱۰ شرکت بر‌تر زیر مجموعه توانیر موفق به احراز سطح «همگام با مدیریت سلامت اداری» شد.

به گفته دبیر کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، این ارزیابی توسط دبیرخانه اجرایی جایزه مدیریت سلامت اداری در شش ماهه نخست سال جاری برگزار شده که در آن، مدیریت سلامت اداری ده‌ها شرکت، سازمان، نهاد و دستگاه دولتی و غیر دولتی واجد شرایط سراسر کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شاهرخ شهردار افزود: این جایزه در راستای برنامه ششم از ۱۰ برنامه تحول نظام اداری کشور و فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، پس از بررسی مستندات مربوطه به منظور شناسایی و  تقدیر از سازمانهایی که در حوزه زیر ساختی انگیزشی و توانمند سازی، عملکرد مناسبی داشته‌اند به سازمانهای واجد شرایط اهداء می‌شود.

دبیر کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان تأکید کرد این شرکت با انجام اقدامات مختلف در جهت جلوگیری از بروز فساد اداری به سطح ((همگام با مدیریت سلامت اداری)) ارتقاء یافته و در این ارزیابی‌ها موفق به دریافت لوح تقدیر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز