خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز تأكید كرد:

رضایتمندی مردم، شاخص سنجش عملكرد مدیران شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۱

شهروندان و عموم مردم به عنوان ولی‌نعمتان ما خادمین، باید از بالاترین خدمات و امكانات رفاهی و شهری بهره‌مند شوند و تحقق این آرمان وظیفه تمامی مسوولان و مدیران شهری است.

ایلنا - تبریز: شهردار تبریز جلب رضایتمندی عموم شهروندان تبریزی را شاخص و ملاك عملكردی مدیران و كاركنان شهرداری تبریز اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  علیرضا نوین ظهر یكشنبه در نشست مدیران و معاونین ارشد مجموعه شهرداری تبریز با تأكید بر این كه اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و عملكرد این مجموعه باید در راستای جلب رضایت حداكثری شهروندان به عنوان خدمات‌گیرندگان اصلی از این مجموعه تنظیم گردد افزود: شهروندان و عموم مردم به عنوان ولی‌نعمتان ما خادمین، باید از بالاترین خدمات و امكانات رفاهی و شهری بهره‌مند شوند و تحقق این آرمان وظیفه تمامی مسوولان و مدیران شهری است.

شهردار تبریز همچنین تلاش برای ارایه خدمات مطلوب و شبانه‌روزی، رفع مشكلات شهری و محلی، برنامه‌ریزی در راستای تسریع روند توسعه مناطق و محلات شهری، رسیدگی سریع و پاسخگویی شفاف و مناسب به مشكلات و مطالبات شهروندان و اجرای به موقع و سریع طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی را از جمله شاخص‌های موثر در جلب رضایتمندی شهروندان اعلام و بر لزوم تلاش هرچه بیشتر مدیران و كاركنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز در این راه تأكید كرد.

نوین در عین حال با اعلام این كه از این پس ملاك و شاخص سنجش موفقیت یا عدم موفقیت مدیران شهرداری، شاخص رضایتمندی مردم خواهد بود، از اعمال و تقویت نظارت‌های فرادستی از سوی مدیریت ارشد شهرداری بر عملكرد معاونت‌ها، مناطق، شركت‌ها و سازمان‌های تابعه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز