خبرگزاری کار ایران

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز به فعالین خود ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۶

سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی بعنوان رییس مجمع پتروشیمی تبریز با ادامه فعالیت تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز موافقت کرد.

ایلنا- تبریز:سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی بعنوان رییس مجمع پتروشیمی تبریز با ادامه فعالیت تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز موافقت کرد.

به گزارش ایلنا با پیگیری اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و نمایندگان و رییس مجمع نمایندگان آذربایجانشرقی در مجلس شورای اسلامی، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی بعنوان رییس مجمع پتروشیمی تبریز طی نامه ای به وزیر نفت دستور بلامانع بودن حمایت شرکت پتروشیمی تبریز از تیم دوچرخه سواری را صادر کرد.

مدیر کل ورزش و جونان آذربایجانشرقی در این خصوص گفت: با توجه به عدم تمایل مدیران پتروشیمی تبریز برای تیم داری در رشته ی دوچرخه سواری از چند ماه گذشته از طریق وزیر محترم نفت پیگیر ماجرا شدیم و توانستیم نظر موافق ایشان را برای ماندن تیم در تبریز و ادامه سرمایه گذاری در این رشته دریافت کنیم.

اکبر محمودی افزود:بعد از موافقت وزیر نفت با ادامه تیم داری پتروشیمی تبریز در رشته ی دوچرخه سواری با توجه به اینکه شرکت پتروشمی تبریز در حال واگذاری به بخش خصوصی میباشد , با وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی نیز مکاتباتی داشتیم و طی جلسه ای در مجمع هر دو وزیر بصورت کتبی موافقت خود را با ادامه فعالیت های تیم دوچرخه سواری اعلام کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد مشکلات موجود با وجود موافقت وزیر نفت گفت: متاسفانه هیئت مدیره غیر بومی شرکت پتروشیمی تبریز موافق تیم داری نیستند و با وجود دستوراتی که از سوی مدیران عالی از تهران ابلاغ شده باز هم هیئت مدیره در تبریز تمایلی به اجرای دستور وزیر مربوطه نشان نداده اند.

محودی افزود: در یک هفته اخیر برای پیگیری این موضوع شخصا به برای دریافت نامه وزیر امور اقتصاد و دارایی به شهرستان میانه نزد آقای مددی رئیس مجمع نمایندگان استان رفتم تا از طریق ایشان پیگیر موضوع انحلال تیم پتروشیمی تبریز باشم و این امر محقق شد.

مدیر کل ورزش و جوانان در خاتمه گفت: امیدوارم مدیران شرکت پتروشیمی تبریز با درک حساسیت موضوع تیم دوچرخه سواری و با توجه به دستور وزرای مربوطه اقدام مناسبی انجام دهند تا ورزش استان ضرری در قبال اقدام اشتباه آقایان نبیند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز