خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

باید به نیازهای معنوی زلزله‌زدگان بیشتر توجه شود

برخی گروه‌ها در پوشش امدادرسان قصد تبلیغ افکار منحرف خود را دارند و با ایجاد برخی شبهات تلاش می‌کنند مردم را از دولت و نظام دلسرد و مأیوس کنند.

تبریز - ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر توجه بیشتر به نیازهای معنوی زلزله‌زدگان توام با تأمین خواسته‌های مادی آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا پرویز آژیده در جمع روحانیون شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان با اشاره به لزوم برگرداندن شرایط مناطق زلزله‌زده به شرایط عادی، خاطرنشان کرد: مخالفان نظام اسلامی به جای کاهش آلام آسیب‌دیدگان، از شرایط این مناطق برای ایجاد اختلاف و تنش سوء استفاده می‌کنند و تلاش دارند که بین دولت و ملت جدایی بیندازند.

وی افزود: برخی گروه‌ها در پوشش امدادرسان قصد تبلیغ افکار منحرف خود را دارند و با ایجاد برخی شبهات تلاش می‌کنند مردم را از دولت و نظام دلسرد و مأیوس کنند.

آژیده با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های تجزیه‌طلب و قوم‌گرا گفت: طرح مباحث قومیتی با هدف تفرقه‌افکنی بین ملت ایران صورت می‌گیرد در حالی که در این حادثه اخیر دیدیم که چگونه مردم از همه جای ایران به یاری زلزله‌زدگان آمدند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که تمام توان دولت معطوف بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان بوده و مردم ایران نیز مهیای کمک به مردم این مناطق هستند دشمنان تبلیغ می‌کنند که دولت به این منطقه توجهی ندارد.

آژیده با بیان این که امنیت کامل در مناطق زلزله‌زده برقرار است، افزود: خوشبختانه هیچ مورد خاصی در این مورد گزارش نشده و شرایط این مناطق نیز به آرامش نسبی رسیده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز