خبرگزاری کار ایران

طرح تحول اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۹

محورهای طرح تحول اجتماعی و فرهنگی بیش‌تر بر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت سرمایه ملی متمرکز است.

ایلنا - بناب: مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح تحول اجتماعی و فرهنگی در سطح استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی اسماعیلی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار داشت: این طرح درقالب هفت محور مهم اجرا و رصد می‌شود که بر اساس آن باید تهدیدات را به روز و اولویت‌بندی کنیم.

وی با بیان این که اگر مسائل فرهنگی و اجتماعی را رصد کنیم، به بروز مشکلات سیاسی و امنیتی منجر نمی‌شود‌؛ گفت: محورهای طرح تحول اجتماعی و فرهنگی بیش‌تر بر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت سرمایه ملی متمرکز است.

اسماعیلی تأکید کرد: اگر به کاهش معضلاتی مثل طلاق، مواد مخدر و مشروبات الکلی و از طرفی به افزایش نشاط اسلامی توجه جدی شود، آن وقت می‌توانیم شاهد جامعه اسلامی واقعی باشیم.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران تعرفه‌های پزشکی برمبنای مقتضیات بومی و اقتصادی هر منطقه تصویب می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی درسطح استان اشاره کرد و گفت: مصوبه هیئت وزیران درخصوص تصمیم‌گیری برای تعیین تعرفه‌های پزشکی سه مرجع نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین نمایندگی امور بیمه‌گری را موظف کرده و از سویی کار گروه ویژه‌ای در استانداری برای بررسی و تایید نهایی تصمیم این سه مرجع تشکیل یافته تا تعرفه‌ها را براساس مقتضیات بومی و اقتصادی هر منطقه تصویب و ابلاغ کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز