خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

طرحهای مناسب سازی محیط شهری برای معلولین در تبریز توسعه می‌یابد

کد خبر : ۲۴۵۰۸

رعایت حقوق قانونی شهروندان معلول رسالت اصلی مدیریت شهری است.

ایلنا - تبریز: شهردار تبریز از توسعه طرح ها و برنامه های مناسب سازی محیط برای معلولان و نابینایان در میادین، تقاطع ها، معابر، پارکها و پیاده روهای سطح شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نوین که صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت 13آذرماه روز جهانی معلولان با بیان اینکه باید اندیشه و افكار خود را در رابطه با معلولان تغییر دهیم، خاطر نشان كرد: خوشبختانه در شهرداری تبریز اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته و وظیفه همه است كه حقوق شهروندان معلول را رعایت كنیم.

وی رعایت حقوق قانونی شهروندان معلول رسالت اصلی مدیریت شهری دانست و افزود: وجود افراد معلول در هر جامعه بیانگر این امر مهم است که مسوولان و مدیران باید بیش از پیش احساس مسولیت كرده و برای رفع مشكلات این عزیزان تلاش كنند.

نوین با اشاره به اینکه توجه به نیازهای معلولان جامعه از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری تبریز است، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمامی قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات وزیرساخت های رفاهی جامعه معلولان از اهمیت و اولویت ویژه ای برخوردار است.

شهردار تبریز با اشاره به اقدامات مهم سالهای اخیر شهرداری تبریز در راستای تامین زیرساخت های خدماتی به قشرهای معلول جامعه تاکید کرد: شهرداری تبریز درچندسال اخیر با تدوین و اجرای طرح های ویژه مناسب سازی محیط و معابر شهری برای تسهیل تردد و عبور و مرور معلولان گام های اساسی در این راستا برداشته و توانسته است به عنوان یکی از شهرداری های موفق کشور در این حو.زه عمل کند.

نوین تلاش برای نهادینه کردن این اعتقاد که معلولان هم جزئی از جامعه بوده و حق زندگی راحت دارند را وظیفه تک تک مردم و مسوولان دانست و ابراز امیدواری کرد با تداوم و تکمیل طرح ها و برنامه های در دست اجرای شهرداری تبریز در بخش مناسب سازی محیط برای معلولان، زمینه برای ایجاد امکانات و بسترهای تردد و زندگی راحت این قشر از جامعه فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز