خبرگزاری کار ایران

آخرین مرحله لیگ دسته یک کورسی جاده مردان در ارس برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۴۵۸۹

آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دسته یک کورسی باشگاه های کشور در مواد جاده، به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی و در شهرستان جلفا و منطقه آزاد تجاری ارس 14 و 15 آذر ماه برگزار می شود.

ایلنا- تبریز: آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دسته یک کورسی باشگاه های کشور در مواد جاده، به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی و در شهرستان جلفا و منطقه آزاد تجاری ارس 14 و 15 آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا پس از حضور قطعی تیم های (شهرداری باغستان و پدافند هوایی) برای شرکت در این دوره از رقابتها، تیم اذرمیشو مرند نیز حضور خود را در آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دسته یک کورسی باشگاه های کشور در مواد جاده اعلام کرد.

در تیم آذرمیشو مرند؛ (حامد برقی، کریم خرمی، صابر سلطانی و فرهاد مختاری) به عنوان رکابزن و (رسول ناصرآبادی به عنوان مربی، محمدرضا آسوده حال مکانیسین و وحید نورآبادی به عنوان سرپرست) ترکیب این تیم را برای حضور در آخرین مرحله رقابتهای لیگ دسته یک تشکیل می دهند.

زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، روز دوشنبه سیزدهم آذرماه از ساعت 14 الی 18 در نظر گرفته شده است و جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده نیز، ساعت 19 همان روز برگزار می شود.

در این دوره از رقابتها، رکابزنان در دو ماده (استقامت و تایم تریل انفرادی) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در آخرین دوره از رقابتهای لیگ کورسی دسته یک، رکابزنان در ماده تایم تریل، مسیر 15 کیلومتری (بلوار کوهستان- رویروی پارک کوهستان) را طی خواهند کرد.

همچنین در ماده استقامت، رقابت رکابزنان در مرحله رفت در مسیر (پل فلزی، سیه رود) و در مرحله برگشت در مسیر (کردان (دشت گرجیان)- درب منطقه آزاد تجاری ارس) به مسافت 103 کیلومتر برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز