خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان علوم ریاضی دانشگاه تبریز تجلیل شدند

در این برنامه از 20 نفر از اساتید پیشکسوت دانشکده علوم ریاضی همچنین دکتر مدقالچی رییس انجمن ریاضی ایران و چهره ماندگار علمی کشور تجلیل شد

تبریز - ایلنا: همزمان با برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی پیشکسوتان علوم ریاضی دانشگاه تبریز تجلیل شدند.

رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز در این آیین تجلیل از پیشکسوتان علمی را فرصتی برای فراهم شدن استفاده از تجارب ارزشمند این اساتید عنوان کرد و گفت: از زمانی که برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی در دستور کار دانشگاه تبریز قرار گرفت برنامه¬ریزان این کنفرانس در جلسه ویژه ای مقرر کردند از اساتید و پیشکسوتان این دانشکده که سالیان متمادی در تربیت نیروهای علمی این کشور نقش داشته‌اند تجلیل شود.

دکتر شهمراد صداقت افزود: امیدواریم برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب شود تا نسل جوان ما بیش از پیش در تولید علم و دانش گام بردارند و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سبب شوند.

همین گزارش حاکی است در ادامه این برنامه از 20 نفر از اساتید پیشکسوت دانشکده علوم ریاضی همچنین دکتر مدقالچی رییس انجمن ریاضی ایران و چهره ماندگار علمی کشور تجلیل شد.

در این مراسم همچنین با اهدای لوح سپاس از سوی بنیاد علمی فرهنگی دکتر محسن هشترودی از تلاش دکتر حسین امامعلی پور، دکتر غلامرضا حجتی و دکترجدیری در برگزاری چهل و سومین کنفرانس ریاضی ایران تجلیل شد.

همچنین در این آیین از سه دانش آموز تبریزی که اخیراً در تورنمنت مسابقه علمی ریاضی بین شهرها در مسکو رتبه دوم را کسب کرده بودند نیز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز