خبرگزاری کار ایران

ثبت نام اینترنتی متقاضیان صنعت ساختمان آغاز شد

کد خبر : ۲۹۹۴۰

آخرین مهلت معرفی متقاضیان هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش‌های دولتی و خصوصی از سوی سیستم آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تا ساعت 24 تاریخ 16 دی ماه اعلام شده است.

ایلنا- تبریز: ثبت نام اینترنتی و هماهنگ کشوری متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های مختلف از جمله صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله آغاز و تا ساعت 24 مورخ 4 دی ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا آخرین مهلت معرفی متقاضیان هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش‌های دولتی و خصوصی از سوی سیستم آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تا ساعت 24 تاریخ 16 دی ماه اعلام شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه های مختلف از جمله صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در تاریخ 28 دی ماه سال جاری و هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی و حرفه ای روز 29 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کورش پرند در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان افزود: داوطلبان پس از دریافت کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی برای آزمون‌های بخش‌های صنعت ساختمان،تفاهم نامه‌ها از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله کتبی هفتمین آزمون سنجش مهارت در123 حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه28 دی ماه و همچنین هفتمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و آزاد در بیش از525 حرفه روز جمعه 29 دی ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان،تفاهم نامه‌ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 27/10/91 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را با دریافت نمایند.

پرند افزود: هم چنین کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه های آزاد از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 28/10/91 با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه داوطلبان بایستی پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت اشاره کرد و گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 32519616-026، 32519727-026 و 32522136- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز