خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان شرقی:

تا سال 94میزان جذب مشارکت های مردمی 6 برابر می شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۸۸

میزان درآمدهای مشارکت مردمی در سال 91 به رقم 436 میلیارد ریال رسیده است.

ایلنا- تبریز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان شرقی گفت: میزان جذب مشارکت های مردمی این نهاد تا سال 94 شش برابر افزایش یافته و به رقم 946 میلیارد ریال می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین دشتی صبح امروز در گفتکو با خبرنگاران خاطر نشان کرد: میزان درآمدهای مشارکت مردمی در سال 91 به رقم 436 میلیارد ریال رسیده است.

وی با بیان اینکه دربرنامه پنجم توسعه تعداد مشترکین طرح های مشارکت مردمی به 70 هزارو 700 نفر می رسد یادآور شد: اجرای قانون زکات در استان،تنوع بخشی و بهینه سازی طرح ها و روشهای جذب مشارکت های مردمی،افزایش مشارکت نیکوکاران استان،اعتماد سازی عمومی و ترویج سنت های حسنه از اهداف برنامه پنج ساله کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی به شمار می روند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی تصریح کرد:طبق اهداف پیش بینی شده تعداد حامیان به 28 هزار نفر در سال جاری رسیده است و تا پایان سال 94این عدد به 4 برابر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که تعداد 84 هزار خانوار با جمعیت 193 هزار در طی سال 89 از خدمات و کمک های معیشتی این نهاد برخوردار شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز