خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون كشتی:

كار فدراسیون كشتی بسیار سخت و خطیر است

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۰

كشتی ورزش نخست كشور بوده و حساسیت خاصی دارد و با توجه به درخشش كشتی گیران ایران در المپیك كار این فدراسیون بیش از پیش سخت تر شده است

ایلنا- جلفا: سرپرست فدراسیون كشتی، كار این فدراسیون را به دلیل حساسیت آن بسیار سخت و خطیر عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا حجت الله خطیب عصر روز جمعه در آیین تجلیل از پیشكسوتان كشتی در هفدهمین دوره رقابتهای کشتی روز جهانی کودک جام ارس گفت: كشتی ورزش نخست كشور بوده و حساسیت خاصی دارد و با توجه به درخشش كشتی گیران ایران در المپیك كار این فدراسیون بیش از پیش سخت تر شده است.
وی اضافه كرد: درخشش كشتی گیران در المپیك 1012 لندن كاری بزرگ و نتیجه تلاش شبانه روزی كشتی گیران بود.
خطیب یادآوری كرد: در سالی كه گذشت تمام تیم های ایران در مسابقات مهم بین المللی به كسب عناوین مهم دست یافتند و این یكی از كارنامه های درخشان فدراسیون كشتی در چارچوب توجه كردن به ورزش اول كشور است.
خطیب ابرازامیدواری كرد: برگزاری مسابقات كشتی روز جهانی كودك زمینه را برای بروز و شناسایی استعدادهای نهفته این رشته در كشور فراهم كند.
در این آیین از پیشكسوتان و قهرمانان كشتی از جمله ابراهیم جوادی، حسین ملاقاسمی، سید جواد رفوگر، حسن شریف، سید جعفر موسوی، سید مراد مرادی، تورج ظفری، یونس سرمستی و امید کمالی تجلیل و قدردانی شد.
همچنین از سوی منطقه ازاد تجاری ارس از اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، اکبر وظیفه خواه رییس هیات کشتی استان، حسین حسینلو نائب رییس هیات کشتی استان، سید علی گرمرودی رییس هیات استان اردبیل و سرپرست فنی رقابتها، کاظم اسماعیل زاده دبیر هیات کشتی استان تجلیل شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز