خبرگزاری کار ایران

طرح پلاک کوبی در اسکو اجرا شد

کد خبر : ۳۶۹۹۳

در راستای اجرای بهتر این طرح با عقد قرار داد با شرکت های خصوصی این طرح در اسکو به زودی اجرا و در جهت بهنگام سازی کدپستی طرح نصب کد پستی در شهر جدید سهند نیز انجام می شود.

 ایلنا- اسکو: در نشست مشترک فرماندار شهرستان اسکو با مدیر عامل شرکت پست آذربایجان شرقی بر ضرورت ایجاد شعبه دفتر خدمات پستی در شهر جدید سهند تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا آثری فرماندار اسکو در این نشست با اشاره به واگذاری تدریجی واحد های مسکونی مسکن مهر و افزایش جمعیت در شهر جدید سهند خواستار افزایش خدمات دستگاه های خدمت رسان در این شهر جدید شد و گفت: دفتر خدمات پستی شهر اسکو به لحاظ کمبود نیروی انسانی و امکانات لازم جوابگوی نیاز مردم شهر سهند نبوده و ضروری است در جهت تسریع در خدمات رسانی شعبه ای از دفتر خدمات پستی در این شهر جدید ایجاد شود.

مدیر کل شرکت پست آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از انجام 70 درصد خدمات پستی به صورت نیابتی در استان خبر داد و گفت: بیشتر خدمات پستی در حکم ارسال مرسولات ادارات و قرار داد با سایر سازمان ها بوده و این امر موجب تضعیف خدمات پستی در سایر بخش ها می شود.

فرید کاظمی مطلق همچنین از عملکرد نامطلوب برخی دهیاران در اجرای طرح پلاک کوبی در روستا ها انتقاد کرد و گفت: در راستای اجرای بهتر این طرح با عقد قرار داد با شرکت های خصوصی این طرح در شهرستان اسکو به زودی اجرا و در جهت بهنگام سازی کدپستی طرح نصب کد پستی در شهر جدید سهند نیز انجام می گیرد.

وی از ایجاد شعبه دفتر پستی در شهر جدید هم خبر داد و گفت: در بحث خدمات رسانی و پایگاه توزیع و تجزیه مبادلات پستی کارهای خوبی انجام گرفته و شعبه دفتر خدمات پستی تا پایان امسال در شهر جدید سهند دایر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز