خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در دیدار با نمایندگان آذربایجان شرقی:

دولت برای اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها جدی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۴۴

نمایندگان آذربایجان شرقی با رییس جمهور دیدار کردند. احمدی‌نژاد در این دیدار پس از استماع نظرات نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، حمایت دولت از توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی را مورد تاکید قرار داده است.

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی از دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی با بیان این که در این دیدار در مورد مسایل مختلف استان گفتگو شد، افزود: محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در این دیدار تصمیم جدی دولت را برای اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام و این اقدام را ضرورت گریزناپذیر اقتصاد کشور بیان کرد.

اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها بهترین راه حل مدیریت مشکلات اقتصادی کشور است

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت در اجرای هرچه بهتر این طرح، خاطرنشان کرد: دکتر احمدی‌نژاد با بیان این که اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها بهترین راه حل مدیریت مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد که با اجرای این گام درآمد حاصل از آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد و در نتیجه می‌توان پول نفت را صرف توسعه عمرانی کشور کرد.

حضور احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از اختیارات رییس جمهوری است

علیرضابیگی همچنین از گله‌مندی رییس جمهور نسبت به تخریب دولت توسط برخی از نمایندگان مجلس در نطق پیش از دستور خبر داد و افزود: دکتر احمدی‌نژاد حضور خود در مجلس شورای اسلامی در هفته جاری را از اختیارات رییس جمهوری دانست و بر اجرای کامل مفاد قانون اساسی در این خصوص تاکید و در عین حال تصریح کرد تمام هجمه‌ها را به خاطر ملت ایران تحمل می‌کنیم.
دولت از توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی حمایت جدی دارد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که  احمدی‌نژاد پس از استماع نظرات نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، حمایت دولت از توسعه و پیشرفت این استان را مورد تاکید قرار داد، افزود: رییس جمهور در این دیدار در خصوص تخصیص صد درصدی اعتبار طرح‌های مهر ماندگار تا پایان سال جاری، تامین اعتبار مورد نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام و مهم استان، ارتقای سهم استان از تسهیلات بانکی و منابع صندوق توسعه ملی، بررسی استمهال وام‌های کشاورزی در مناطق زلزله‌زده، راه‌اندازی فاز اول متروی تبریز، حمایت مالی از تیم فوتبال تراکتورسازی و بررسی طرح توسعه چرم و کفش و طرح توسعه فرش تبریز در هیأت دولت قول مساعد داد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار از اقدامات دولت در مناطق زلزله‌زده استان قدردانی كرده و با مطرح كردن موضوعات مختلف، توجه و رسیدگی جدی دولت به آنها را خواستار شدند.

تقویت زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده مورد تأکید دولت است

علیرضابیگی اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده به ویژه احداث بزرگراه تبریز- اهر و خواجه- ورزقان و استمرار روند بازسازی این مناطق، استفاده از ظرفیت‌های معدنی استان به ویژه معدن مس سونگون و تعهدات شرکت ملی مس ایران در خصوص ایجاد صنعت ذوب و اسید در منطقه، رسیدگی به موضوع موسسه جوانان خیر از سوی یک گروه معتمد، تامین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های عمرانی استان، تامین نیاز مالی تیم تراکتورسازی تبریز و پیگیری جدی طرح توسعه چرم و کفش تبریز از موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان استان در این دیدار بود.

وی افزود: در این دیدار مقرر شد معاون امور مجلس ریاست جمهوری مسئولیت پیگیری و بررسی موضوعات مطرح شده را بر عهده گیرد.

گفتنی است در دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور معاونان عمرانی و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز