خبرگزاری کار ایران

جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۴۹

استاندار آذربایجان شرقی سه ساعت پای مشكلات مردم نشست.

ایلنا- تبریز: پنجاه و دومین جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمدعلیرضا بیگی دوشنبه این هفته هم مشابه هفته‌های گذشته به همراه 11 نفر از مدیران استانی به مشکلات بیش از 80 نفر از اقشار مختلف مردم رسیدگی کرد.
احمد علیرضابیگی در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید ضمن بررسی مشکلات مراجعان دستورات لازم برای پیگیری و حل این مشکلات از طریق دستگاه‌های اجرایی را صادر کرد.
مدیران کل بحران، کمیته امداد، بنیاد شهید، تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی، سرپرست بانک ملی استان، مشاوران استاندار در امور ایثارگران و امور اقتصادی، معاون صندوق مهر امام رضا(ع) و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری نیز دستورات استاندار آذربایجان شرقی را در این جلسه پیگیری کردند.
این جلسه پنجاه و دومین جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی در سال جاری بود که 13 مورد از آن در شهرستان‌ها و بقیه در تبریز تشکیل شده است.
جلسه هفتگی ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی روزهای دوشنبه هر هفته در محل استانداری برگزار می‌شود و مردم استان می‌توانند برای ملاقات با استاندار با سامانه ارتباط مردم با دولت به شماره تلفن 111 تماس بگیرند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز