خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

200 هکتار باغ و مزرعه در کشور از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۶۴

متاسفانه در 50سال گذشته 200 هکتار باغ و مزرعه در کشور از بین رفته است.

ایلنا- تبریز:عضو کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در حسابداری ملی و مدیریتی هزینه های پنهان و آشکار زیست محیطی باید لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، غلامرضا نوری در همایش هفته هوای پاک با بیان اینکه محیط زیست و اقتصاد رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند افزود: باید صنایع بزرگ همگام با نهاد های فعال در خصوص محیط زیست برای رسیدن به محیطی سالم قدم بردارند.

وی گفت: آلودگی هوا 24 هزار و 420 میلیارد ریال خسارت برای کشور در برداشته است.

نوری با بیان اینکه در روزهای اخیر آلودگی هوا با منبع خارجی ریزگردها 11 استان کشور را فراگرفته ادامه داد: اگر اقدامات اساسی در خصوص خشک شدن تالاب های کشور صورت نگیرد ریزگردهای داخلی نیز موجب آلودگی بیشتر هوا خواهد شد.

وی با اشاره به طرح احیای تالاب ها و دریاچه ها در کمیسیون مجلس شورای اسلامی از تمامی کارشناسان و صاحب نظران خواست برای تدوین یک قانون جامع و قابل اجرا ارایه نظر کنند.

وی با تاکید بر توسعه فضای سبز در شهر ها و حاشیه مراکز استان ها گفت: متاسفانه در 50سال گذشته 200 هکتار باغ و مزرعه در کشور از بین رفته است.

نوری استفاده از انرژی های نو از جمله انرژی های بادی، خورشیدی، اتمی و هسته ای و اصلاح سوخت های مصرفی را در کاهش آلودگی هوا مهم برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز