خبرگزاری کار ایران

ستاد برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب در اداره کل ورزش آذربایجان شرقی تشکیل شد

کد خبر : ۳۷۲۴۱

در این ستاد برای برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام گرفت.

ایلنا- تبریز: ستاد برگزاری سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون امور ورزشی و جانشین ستاد دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این ستاد اعضاء ستاد و کمیته های تحت پوشش مشخص و وظایف کمیته ها تبیین و ابلاغ شد، گفت: برای برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ریزی ها و اقدامات لازم انجام گرفت.

اکبر فرج الهی افزود: افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور جامعه ورزش در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، برگزاری یازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت، همایش پیاده روی همگانی و خانوادگی همزمان در سراسر استان، حضور پر شور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی كه در طول این ایام در سطح استان حتی در روستاهها برگزار می شود که بخشی از مهم ترین این برنامه های دهه مباركه فجر می باشد.

وی همچنین خبر از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ویژه دهه مبارك فجر برای بسیجیان با همکاری بسیج ورزشکاران خبر دادو گفت: برنامه های فرهنگی ویژه دهه فجر را برای تمامی ورزشکاران بسیجی برنامه‌ریزی كرده‌ایم.

فرج الهی نقش ورزشکاران و قهرمانان را در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی بدیل عنوان کرد و افزود: امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش استان را در تثبیت و ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی متبلور سازد.

در این جلسه، علی شکارلو به سمت دبیر ستاد، ابراهیم فیروزی کمیته همگانی، جواد امان زاده کمیته قهرمانی، بهمن خدیوی کمیته عمرانی، حمید مهد خواه کمیته تبلیغات و روابط عمومی، دکتر سید زاده کمیته جوانان و امور فرهنگی، خانم موسوی کمیته ورزش بانوان، بهمن مددی کمیته آموزش، ودود اسحق زاده کمیته حراست و امنیت، یعقوب علیپور کمیته دبیرخانه و سردار زضوانی کمیته روستایی و عشایری معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز