خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماهه سال جاری؛

467هزار ساعت آموزش سیار شهری در فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ارایه شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۱۳

در این راستا 3هزار و64 نفر کارآموز در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده اند./ این کلاس های آموزشی به منظور پاسخگویی به نیازهای معنوی، ارتقای معلومات دینی، علمی، پرورشی و مهارتی جوانان در اوقات فراغت برگزار شده است.

ایلنا- تبریز: رییس آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از آموزش 467041 نفر ساعت در قالب آموزش سیار شهری در آموزش فنی‌و حرفه‌ای این استان در 9 ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی وکیلی در گفتگو با خبرنگاران افزود: به منظور پاسخگویی به نیازهای معنوی، ارتقای معلومات دینی، علمی، پرورشی و مهارتی جوانان در اوقات فراغت، این اداره کل به همراه نهادهای ذیربط اقدام به برگزاری این کلاسهای آموزشی کرده و با تحت پوشش قرار دادن قشر عظیمی از جوانان و نوجوانان شهری،کوشیده است در استفاده بهینه از اوقات فراغت و ارائه قسمتی از نیازهای آموزشی گامی بردارد که در این راستا تعداد 3064 نفر کارآموز در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده اند.

وی در تبیین آموزش سیار شهری اظهار داشت: آموزش سیار شهری هم روشی ابداعی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای تحت پوشش قراردادن تمامی اقشار جامعه اعم از کارکنان ادارات وموسسات و اصناف مختلف در محل کار و اداره یا مکان‌های معرفی شده از طرف متقاضیان این نوع آموزشها بوده که برای اجرای آن امکانات آموزشی مورد نیاز از مرکز به محل مورد نظر منتقل و آموزش‌های مورد نیاز پس از اسقرار این امکانات و تجهیزات آموزشی به متقاضیان ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز