خبرگزاری کار ایران

رییس اداره کار و رفاه اجتماعی مراغه :

87 درصد تعهد اشتغال مراغه تحقق یافته‌است

کد خبر : ۳۹۷۱۸

در سال جاری تعهد شغلی شهرستان مراغه پنج هزار و 914 فرصت شغلی بوده که تاکنون پنج هزار و 162 فرصت شغلی در سامانه رصد از سوی ادارات مربوط ثبت شده است.

ایلنا- مراغه: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه از تحقق 87 درصدی تعهد شغلی سال جاری این شهرستان در 9 ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مظهریان که در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان مراغه سخن می‌گفت، افزود: در سال جاری تعهد شغلی این شهرستان پنج هزار و 914 فرصت شغلی بوده که تاکنون پنج هزار و 162 فرصت شغلی در سامانه رصد از سوی ادارات مربوطه ثبت شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد دو هزار و 552 فرصت شغلی مربوط به بخش ساختمان و دو هزار و 610 فرصت شغلی نیز در سایر بخش‌هاست.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه گفت: هم اکنون مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان با ایجاد 853 فرصت شغلی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با 671 فرصت شغلی و فنی و حرفه ای با 455 فرصت شغلی توانسته‌اند رتبه های اول تا سوم را کسب کنند.

مظهریان ادامه داد: در سال جاری برای فرصت های شغلی این شهرستان 28 میلیارد و 943 میلیون ریال اعتبار تصویب شده که تاکنون برای پنج هزار و 162 فرصت شغلی ایجاد شده به میزان 20 میلیارد و 224 میلیون ریال، متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز