خبرگزاری کار ایران

اکبر فرج الهی:

شورای ورزش همگانی در آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود

کد خبر : ۳۹۷۲۵

این شورا به ریاست استاندار آذربایجان شرقی و عضویت 7 سازمان و نهاد و دبیری مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تشکیل خواهد شد.

ایلنا - تبریز: جانشین کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی از ایجاد شورای ورزش همگانی در آذربایجان‌شرقی به ریاست بیگی، استاندار آذربایجان‌شرقی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر فرج‌الهی در کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان شرقی، افزود: شورای ورزش همگانی در آذربایجان‌شرقی به ریاست بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سپاه عاشورا، فرمانده نیروی انتظامی، ریاست دانشگاه تبریز و علوم پزشکی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عضو و به دبیری شورای اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تشکیل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات کارگروه اجرایی ورزش همگانی آذربایجان‌شرقی گفت: مقرر شده مسئولان کمیته‌ها 4 برنامه شاخص و برجسته همگانی را به کارگروه ارجاع دهند.

فرج‌الهی افزود: تفاهم‌نامه با بسیج، آموزش کادر بهداشتی و درمانی و رابطان سلامت محلات و خانوارهای تحت پوشش مراکز بهداشتی و درمانی، برگزاری رقابت‌های ورزش همگانی دانشجویان در رشته‌های دوی عمومی، کوهپیمایی، پیاده‌روی، برگزاری همایش‌های همگانی برای دانش آموزان، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سطح تبریز و استان، برگزاری همایش‌های پیاده روی ویژه رده‌های سنی بالای 50 سال، برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری از مهمترین برنامه‌های ارایه شده کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز