خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت آذربایجان شرقی:

570 فقره پرونده تخلفاتی از اصناف میوه و تره‌بار آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

کد خبر : ۳۹۷۳۹

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی بر بازار میوه و تره‌بار نظارت مستمر دارند/ در 9 ماه اخیر بیش از 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی عمده فروشی و خرده‌فروشی میوه و تره‌بار در سطح استان صورت گرفته است.

ایلنا ـ تبریز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: برای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و ممانعت از سود جویی افراد فرصت طلب، بازرسان این سازمان در بازار حضور فعال داشته و طی 9 ماه اخیر بیش از 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی عمده فروشی و خرده فروشی میوه و تره بار در سطح استان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا  اسماعیل عطاپور با اشاره به وظایف و مسئولیتهای نظارتی این معاونت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: در همین راستا 570 فقره پرونده تخلفاتی پس از احراز تخلف توسط بازرسان این سازمان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی تاکید کرد: نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان یکی از اهداف عمده معاونت نظارت و بازرسی است و بازرسان و کارشناسان این سازمان با بازرسی‌های هدفمند و منطقی بر تمامی واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی نظارت مداوم خواهند داشت.

وی در پایان با تقدیر از شهروندانی که با همکاری و همیاری خود این معاونت را در نیل به اهداف و ماموریتهای سازمان یاری می‌كنند، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن 124 (ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت) تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز