خبرگزاری کار ایران

۴ سارق حرفه‌ای در ورزقان دستگیر شدند

کد خبر : ۳۹۷۴۴

دو نفر به جرم سرقت مصالح ساختمانی و دو نفر دیگر به جرم سرقت سیم برق تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

ایلنا - ورزقان: فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان در آذربایجان شرقی از دستگیری دو نفر به جرم سرقت مصالح ساختمانی و دو نفر دیگر به جرم سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ورزقان، کاظم خواجوی گفت: در پی وقوع سرقت مصالح ساختمانی از ساختمان‌های در حال احداث و مصالح فروشی ها، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کسب اطلاعات از منابع و پس از انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی، دو نفر سارق به هویت های معلوم، شناسایی و دستگیر شدند و به چند فقره از سرقت‌های انجام شده از مصالح فروشی‌ها، ساختمانهای نیمه‌کاره و کانکس‌ها اعتراف کردند.

خواجوی همچنین از دستگیری سارقان سیم و کابل برق خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی عوامل پلیس آگاهی با به‌کارگیری منابع و با انجام کاراطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پرسنل آگاهی، دو نفر به نام‌های «س. م» و «ح.ا» شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی تعداد 21 کلاف سیم‌های مسی با عایق‌های سوزانده شده با اندازه و نمر‌ه‌های مختلف کشف و ضبط نمودند.

وی گفت: با تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز