خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

آمار طرح‌ها و ارقام هزینه‌شده غیرواقعی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۹

در طول دولت‌های نهم و دهم 14 هزار و 877 پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده که برای آن‌ها بیش از 115 هزار و 895 میلیارد ریال اعتبار هزینه‌شده است/ ما آمادگی داریم تك‌تك طرح‌ها و پروژه‌های آماده را به آن‌ها نشان دهیم.

ایلنا- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حجم عظیم پروژه‌های عمرانی و خدماتی که در دولت‌های نهم و دهم انجام شده به طور ملموس و عینی قابل مشاهده بوده و انکارکردنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اشرف‌نیا که در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، با اشاره به این كه عده‌ای اجرای این حجم از پروژه‌های عمرانی توسط دولت نهم و دهم را بر نمی‌تابند، افزود: این افراد چنین وانمود می‌كنند كه آمار طرح‌ها و ارقام هزینه‌شده غیرواقعی اعلام می‌شود كه ما آمادگی داریم تك‌تك طرح‌ها و پروژه‌های آماده را به آنها نشان دهیم.

اجرای 14 هزار و 877 پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان شرقی در طول دولت نهم و دهم

وی خاطرنشان کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم 14 هزار و 877 پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده که برای آنها بیش از 115 هزار و 895 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تشریح شود، اظهار داشت: در 34 سال گذشته مردم و دولت‌ها کارهای زیادی انجام داده‌اند که همه این کارها در شرایط جنگ، تحریم، تهدید و محدودیت اتفاق افتاده است.

اشرف‌نیا گفت: مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرایط قبل از انقلاب و شرایط دیگر کشورها نشان می‌دهد که انقلاب با وجود بحران‌هایی که دشمن ایجاد کرده چه قدر برای مردم کار کرده است.

وی با بیان این که نظام اسلامی از هیچ بخشی غفلت نکرده، افزود: در بخش‌های مختلف عمرانی از قبیل راه روستایی، بزرگراه و آزادراه، گازرسانی و برق‌رسانی پیشرفت‌های چشمگیری در سطح استان نسبت به قبل از انقلاب صورت گرفته است.
اشرف‌نیا اظهار داشت: قبل از انقلاب در سطح استان راه روستایی آسفالته نداشتیم؛ اما در حال حاضر بیش از 5 هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

بهره مندی بیش از یک هزار روستا از گاز

وی با بیان این که بیش از هزار روستای استان از نعمت گاز برخوردارند، افزود: انتقال گاز از جنوبی‌ترین نقطه کشور تا دورترین نقاط استان که با وجود طبیعت کوهستانی کار گازرسانی را بسیار مشکل می‌کند از افتخارات نظام و دولت است.

برق رسانی به تمامی روستاهای 20 خانوار آذربایجان شرقی

اشرف‌نیا همچنین به برق‌رسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بسیاری از آمارهای امروز در روستاهای استان، قبل از انقلاب، صفر بوده و اکنون به برکت انقلاب اسلامی تمام نقاط استان مورد توجه دولت و مسئولان قرار گرفته است.

افتتاح 375 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 77 میلیون ریال در آذربایجان شرقی در دهه فجر امسال

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از افتتاح 375 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 77 میلیون ریال در نقاط مختلف استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: تعدادی از این پروژه‌ها از جمله قطعه آخر آزادراه پیامبر اعظم(ص) از قزلجه‌میدان تا اتوبان شهید کسایی و کنارگذر غربی تبریز جزو طرح‌های مهر ماندگار هستند.

وی با بیان این که در ایام دهه فجر امسال 32 هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مسکن مهر یکی از کارهای بزرگ و ماندگار این دولت برای برآورده‌کردن نیازهای مردم است و هم‌اکنون 90 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در استان در حال ساخت است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز