خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

شقاوت دشمن با بمباران مدارس به اثبات رسید

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۲۹

حماسه دختران شهید میانه،شکست ناپذیری ملت ایران، حقارت آمریکا و دست نشانده های او را به اثبات رساند.

ایلنا- تبریز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بمباران مدارس در سراسر کشور های اسلامی توسط دشمن را اوج رسوایی و شقاوت دشمنان اسلام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد رضا نقدی که در همایش نیمکتهای سوخته میانه سخن می­گفت علم و فن آوری را تنها جرم شهدای صحنه های علمی خواند و گفت: حماسه دختران شهید میانه،شکست ناپذیری ملت ایران، حقارت آمریکا و دست نشانده های او را به اثبات رساند.

وی اظهار داشت: جنایت و شقاوت ویژگی همواره دشمنان اصیل اسلام ناب محمدی است.

نقدی شهادت هر مسلمان را سبب اوج بیداری اسلامی خواند وگفت: بزرگترین درس شهدا درس شهادت طلبی و خدا خواهی است.

وی اضافه کرد: ملت فهیم و مجاهد ایران باتمسک به آرمان شهدا و مکتب ائمه تا جهانی شدن اسلام ناب محمدی ایستادگی خواهد کرد.

نقدی گفت: عدم وجود حتی یک سطر بیانیه حقوق بشر در جنایت بمباران مدارس زینبیه و ثارالله نقاب از چهره ریا کار مدعیان حقوق بشر برداشت.

دو مدرسه مجاور در میانه به نام‌های دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان پسرانه ثارالله در ۱۲ بهمن ۱۳۶۵، مورد بمباران هواپیماهای عراقی قرار گرفتند که در این حمله، ۳۳ دانش‌آموز و یک خادم مدرسه به شهادت رسیدند.

همایش بین المللی نیمکتهای سوخته میانه در راستای بزرگداشت ۳۸ شهید دانش آموز مدرسه زینبیه و ثارالله شهرستان میانه به مناسبت بیست و ششمین سالگرد بمباران این دو مدرسه بیرستان برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز