خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

همایش نیمکت‌های سوخته میانه همایشی از جنس نور است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۴۱

جنس انقلاب ما دنیایی و از جنس جنبش و حرکتی انقلابی نیست بلکه انقلاب ما از جنس اعتقادی و الهی و ریشه در قران داشته و دارد.

ایلنا- میانه: وزیر آموزش وپرورش، همایش نیمکتهای سوخته میانه را همایشی مقدس، خدایی و از جنس نور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید رضا حاجی بابایی که در همایش نیمکتهای سوخته میانه سخن می گفت شهدای زینببه و ثارالله را انسانهای وارسته­ای برای ماندگاری تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و با بیان اینکه فلسفه مرگ و زندگی انسانها را در عمل است گفت: با اعمال است که فردی برای همیشه تاریخ زنده و جاوید شده و دیگری می میرد.

حاج بابایی افزود: جنس انقلاب ما دنیایی و از جنس جنبش و حرکتی انقلابی نیست بلکه انقلاب ما از جنس اعتقادی و الهی و ریشه در قران داشته ودارد.

وی با بیان اینکه خداوند عاشورا را برای ملت ما تمام نکرده و مردم ما تا به امروز عاشورایی عمل کرده اند فرق ملت ما بر سایر ملل را در زنده نگهداشتن عاشورا خواند

وزیر آموزش وپرورش، اتحاد سه رکن رهبری، قرآن و مردم را سبب پیروزی همواره نظام اسلامی ایران عنوان کرده گفت: از انجایی که دشمنان مابه تاریخ اسلام مسلط هستند با طریق مختلف سعی در ریشه کنی یکی از این سه رکن برای شکست نظام داشته اند.

وی بیان اینکه شهدا نیازی به ما ندارند تاکید کردما برای حفظ نظام و انقلاب نیازمند شهدا بوده ویاد وخاطره آنها را باید حفظ کنیم.

حاج بابایی توجه و دقت بیشتر والدین در تربیت فرزندان را خواستار شده گفت: هیچ دانش آموزی بدون آموزه های دینی و الهی تربیت نخواهد شد.

دو مدرسه مجاور در میانه به نام‌های دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان پسرانه ثارالله در ۱۲ بهمن ۱۳۶۵، مورد بمباران هواپیماهای عراقی قرار گرفتند که در این حمله، ۳۳ دانش‌آموز و یک خادم مدرسه به شهادت رسیدند.

همایش بین المللی نیمکتهای سوخته میانه در راستای بزرگداشت ۳۸ شهید دانش آموز مدرسه زینبیه و ثارالله شهرستان میانه به مناسبت بیست و ششمین سالگرد بمباران این دو مدرسه بیرستان برگزار شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز