خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار جلفا:

دهه فجر زمینه‌ساز حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۲

دهه فجر مبدا بیداری اسلامی است./ جشن های ایام الله دهه مبارک فجر باید با محوریت اشاعه اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در مقابله با تهدیدها و فشارها برگزار شود.

ایلنا- جلفا: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جلفا گفت: دهه پرافتخار فجر خاستگاه اصلی ارزش های اسلامی بوده و به مبدا بیداری ملت های مسلمان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی ابدالی در نشست ستاد گرامیداشت مراسم دهه فجر شهرستان جلفا سخن می گفت افزود: ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان بسیاری از آرمان های ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند که مهمترین آن دهه فجر است.

وی با بیان اینکه دهه فجر از ایام الله است خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن دهه فجر و انتقال آن به نسل های بعدی عظمت انقلاب را به سایر کشورها نیز صادر کرده است.

معاون سیاسی فرماندار جلفا افزود: امروز فرصت مناسبی برای انتقال پیام های انقلاب به جهانیان است چرا که فعالیت ها و رویدادهای ایران توسط مردم کشورهای اسلامی دنبال می شود.

ابدالی با تاکید بر برگزاری جشن های ایام الله دهه مبارک فجر با محوریت اشاعه اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در مقابله با تهدیدها و فشارها تصریح کرد: باید از این فرصت برای زمینه سازی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در انتخابات آتی ریاست جمهوری استفاده کرد.

در این نشست نصرالله هوشمند به عنوان مسوول ستاد دهه فجر شهرستان جلفا انتخاب و کمیته های نوزده گانه ستاد فعالیت های خود را آغاز کردند.

شهرستان جلفا با 54 هزار نفر در فاصله 146 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و با جمهوری خود مختار نخجو ان و جمهوری ارمنستان مرز مشترک دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز