خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

توسعه جهشی تبریز با مشارکت حداکثری میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۱۹

شهرداری پول هایی را که از مردم و در قالب عوارض اخذ می کند در حوزه عمران و آبادانی هزینه می کند و این اعتماد و امانت داری متقابل یکی از رموز موفقیت در مدیریت شهری تبریز و آبادانی این شهر به شمار می رود.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش عموم شهروندان دلسوز تبریزی و نیز مسوولان شهری و استانی برای تسریع روند توسعه تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سایه حاکمیت تعامل و همکاری متقابل میان شهرداری، شورای شهر و شهروندان طی سال های اخیر، روندتوسعه تبریز شتاب بیشتری نسبت به گذشته داشته و لازم است این روند برای دستیابی به افق ها و اهداف متصور در افق تبریز 1405 تداوم یابد.

وی با اعلام این که بدون مشارکت و همکاری مردم امکان پیشبرد سریع اهداف توسعه شهر میسر نمی شود افزود: شهرداری پول هایی را که از مردم و در قالب عوارض اخذ می کند در حوزه عمران و آبادانی هزینه می کند و این اعتماد و امانت داری متقابل یکی از رموز موفقیت در مدیریت شهری تبریز و آبادانی این شهر به شمار می رود.

نوین با تأکید بر این که آثار توسعه پایدار و تحول زیربنایی در چهره شهر تبریز مشاهده می شود تصریح کرد: روند آبادانی و عمران شهر تبریز متوقف شدنی نیست و مدیریت شهری با تکیه بر حمایت و همراهی عموم مردم، توسعه جهشی تبریز را تا نیل به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داد.

شهردار تبریز در خاتمه از تحقق 87 درصدی بودجه سالانه شهرداری تبریز در سال جاری خبر داد و گفت: با وجود محدودیت منابع و مشکلات اقتصادی موجود، در سایه مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری، بودجه سال جاری شهرداری تا 87 درصد محقق شده و ما امیدواریم کل بودجه تا پایان سال محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز