خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی:

ارشاد کارفرمایان می‌تواند کمک‌ حال کارگران در بحران‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۷۱

امروز هم اگر ما دنبال توسعه اقتصادی هستیم، باید كار را تقویت كنیم؛ بدون كار نمی شود، صحبت از سرمایه‌گذاری کرد.

ایلنا- تبریز: دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی گفت: ارشاد کارفرمایان می‌تواند کمک‌حال کارگران در بحران‌ها باشد.

به گزارش ایلنا، یدالله جعفری که در بازدید از کارخانه سیمان تبریز سخن می­گفت افزود: امروز هم اگر ما دنبال توسعه اقتصادی هستیم، باید كار را تقویت كنیم؛ بدون كار نمی شود صحبت از سرمایه‌گذاری کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون سرمایه‌گذاری هم كاری صورت نمی گیرد؛ اما سرمایه گذاری یك ركن كار است. ركن اساسی كار، كارگر است، كاری كه از روی دلسوزی، از روی كاردانی، با پیگیری و با قبول شرایط دشوار همراه نباشد، نمی تواند كشور را نجات دهد.

جعفری با بیان اینکه بنا به فرموده‌هاى مقام معظم رهبری اجرای کامل حمایت از بخش تولید را باید یکی دیگر از موارد مهم برشمرد، افزود: آینده کشور، آینده خوبی است و سابقه تاریخی، میراث فرهنگی، توانایی‌های مردمی و ظرفیت‌های طبیعی ایران، همه مؤید این است که ایران می‌تواند با کار و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مسئولان و مردم، علی‌الخصوص کارگران، به جایگاه والا و شایسته برسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز