خبرگزاری کار ایران

رئیس كل دادگستری آذربایجان شرقی:

هیچ دستگاه حفاری جرات حفر چاه‌های غیرمجاز را ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۲۲

با برخورد هماهنگ و جدی دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی در آذربایجان شرقی با این قضیه،در حال حاضر در این استان هیچ دستگاه حفاری جرأت کار و حفاری ندارد.

ایلنا- تبریز: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی عملکرد این استان را در جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام والمسلمین اژدر شریفی که در جلسه جرائم خاص استان که با هدف بررسی اثرات تخریبی زیست محیطی حفر چاه‌های غیر مجاز و راه‌های مقابله با آن برگزار شده بود، با تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب تبریز و دادستان‌های شهرستان‌های استان گفت: با جدیت و تلاشی که دادستانی مرکز و شهرستان‌ها در زمینه جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز در استان دارند مشکل خاصی در این خصوص نداریم و استان آذربایجان شرقی بهترین عملکرد را در این زمینه دربین استان‌های همجوار داشته است.

موسی خلیل اللهی، دادستان عمومی و انقلاب تبریز نیز با اشاره به فرهنگ نادرست استفاده از منابع آب‌های زیرزمینی و حفر چاه‌های غیرمجاز به تبع ساخت وساز در چند سال اخیر در اطراف شهر‌ها گفت: بابرخورد هماهنگ و جدی دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی با این قضیه، در حال حاضر در این استان هیچ دستگاه حفاری جرأت کار و حفاری ندارد.

در ادامه این جلسه ارسلان هاشمی مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از روند استفاده از منابع آب‌های زیرزمینی در چند سال اخیر و حفر چاه‌های غیر مجاز در استان ارایه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز