خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

جشنواره سراسری اتفاق 2 در شناسایی قابلیت سمن‌ها نقش تعیین کننده دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۳۷

ثبت نام از سمن‌ها از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.ettefagh2.ir انجام می‌شود و سازمان‌های مردم نهاد جوانان با مراجعه به سایت جشنواره می‌توانند اظهارنامه‌های شرکت در آن را دریافت کنند.

ایلنا- تبریز: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره سراسری اتفاق ۲ در شناسایی قابلیت‌های سمن‌ها نقش تعیین کننده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر محمودی در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد موجب کسب موفقیت‌های روز افزون در جشنواره سراسری اتفاق ۲ خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن مشارکت جوانان و تقویت سازمان‌های مردم نهاد در دومین جشنواره سراسری اتفاق به منظور شناسایی و معرفی سمن‌های بر‌تر جوانان و دسته بندی سمن‌های شرکت کننده در رتبه‌هایی که معرف جایگاه آن‌ها است در دستور کار این اداره کل است اظهار داشت: شناسایی قابلیت‌های سمن‌های جوانان، ایجاد فضای رقابتی سالم، زمینه سازی برای تبادل نظر و آگاهی سمن‌ها از فعالیت یکدیگر از طریق شبکه سازی، تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد جوانان موفق، سطح بندی و رتبه بندی سمن‌ها و رعایت عدالت در توزیع اعتبارات حمایتی از جمله اهداف این جشنواره است.

محمودی افزود: این جشنواره با تشکیل جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های سراسری، تشکیل جلسه با سازمان‌های مردم نهاد، نصب بنر، توزیع پوس‌تر و برگزاری نشست‌های خبری به صورت کاملا گسترده‌ای اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۷ محور برگزار می‌شود افزود: ثبت نام از سمن‌ها از طریق پایگاه اطلاع رسانی www. ettefagh۲. ir انجام می‌شود و سازمان‌های مردم نهاد جوانان با مراجعه به سایت جشنواره می‌توانند اظهارنامه‌های شرکت در آن را دریافت می‌کنند.

اکبر محمودی ادامه داد: ارزیابی اولیه از طریق بررسی مستندات ارسالی سمن‌ها در حوزه ساختار و تشکیلات و مشاهده عینی توسط نماینده اداره کل در استان صورت می‌گیرد و پس از آن تایید مستندات مذکور در سامانه ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دراین جشنواره از ۱۰ سمن به عنوان سمن‌های بر‌تر و ۴۰ سمن به عنوان سمن‌های شایسته در سطح کشوری مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

برپایه همین گزارش شرکت سازمانهای مردم نهاد فعال جوان در دومین جشنواره ملی اتفاق تمدید شد.

در همین راستا سازمان‌های مردم نهاد علاقمند جهت شرکت در جشنواره می‌توانند با توجه به محورهای فعالیت ذکر شده در سایت جشنواره ثبت‌ نام نمایند. فعالیت‌های مورد پذیرش این جشنواره باید بین پاییز ۸۸ تا پاییز ۹۱ به انجام رسیده‌ باشند.

در این جشنواره ۱۷ محور از قبیل نمایشگاه، جشنواره، همایش، دوره آموزشی، اردوهای جهادی، مسابقه مطالعاتی، مسابقات ورزشی، کتاب، کتاب الکترونیکی، نشریه، نشریه الکترونیک، پایگاه اینترنتی، نرم افزار مستند نمایش یا تئا‌تر، فیلم و مجموعه داستانی در بین سمن‌های سراسر کشور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و سمن‌های بر‌تر هر محور شناخته می‌شوند.

بر پایه این گزارش علاقمندان جهت حضور در جشنواره اتفاق ۲ و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۱۳ بهمن ماه فرصت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز