خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اهر:

دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۳۹

باید با پرهیز از حرف‌های تفرقه برانگیز و مایوس کننده، خدمات انجام شده را به بهترین وجه به اطلاع مردم برسانیم.

ایلنا- اهر: امام جمعه اهر گفت: نسل جوان آینده‌سازان میهن اسلامی بوده و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنا کردن آنان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام جواد حاجی زاده که در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان سخن می‌گفت، افزود: بزرگترین وظیفه مسوولان اطلاع‌رسانی مطلوب از خدمات انقلاب اسلامی در طول سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: باید با پرهیز از حرف‌های تفرقه برانگیز و مایوس‌کننده خدمات انجام شده را به بهترین وجه به اطلاع مردم برسانیم.
حجت الاسلام حاجی زاده، پشتوانه و استمرار نظام جمهوری اسلامی را رضایتمندی مردم اعلام کرد و افزود: تا زمانی که مردم با دل و جان در خدمت نظام هستند، کشور از هر آسیبی مصون خواهد ماند.

فرماندار اهر نیز در این جلسه دهه فجر را فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی به جهانیان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آنها در آیین‌های گرامیداشت تلاش جدی به عمل آید.

رضا صدیقی؛ بر برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه‌ها و آیین دهه فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر بوده و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌ها باید طبق چارچوب و دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر کشور با درنظر گرفتن ابعاد اجتماعی، فرهنگی، نوآوری و خلاقیت اجرا شود.

صدیقی توجه به مسایل فرهنگی و ظرفیت‌های موجود شهرستان را ضروری دانست و گفت: باتوجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید بیش از پیش گسترده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز