خبرگزاری کار ایران

مدیر كل پزشكی قانونی آذربایجان شرقی:

سوانح جاده‌ای در آذربایجان شرقی جان 634 نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۴۰

این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته كه 696 نفر در تصادفات رانندگی كشته شدند، 9/8 درصد كاهش نشان می‌دهد.

ایلنا- تبریز: مدیر كل پزشكی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال 634 نفر جان خود را در تصادفات رانندگی در استان از دست دادند.

به گزارش ایلنا بهرام صمدی راد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته كه 696 نفر در تصادفات رانندگی كشته شدند، 9/8 درصد كاهش نشان می دهد.

وی گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی هشت ماهه امسال در استان آذربایجان شرقی 498 نفر مرد و 136 نفر زن بودند.

صمدی راد با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در هشت ماهه امسال اضافه كرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 385 مورد در جاده های برون شهری و پس از آن با 165 مورد در تصادفات درون شهری، 77 مورد در جاده های روستایی و هفت مورد نامعلوم گزارش شده است.

وی تصریح كرد: در حوادث رانندگی هشت ماهه امسال 11 هزار و 55 نفر شامل 8 هزار و 177 مرد و یک هزار و 878 زن مصدوم شده اند كه نسبت به مدت مشابه سال دو درصد افزایش یافته است.

مدیر كل پزشكی قانونی آذربایجان شرقی ادامه داد: در آبان ماه امسال تعداد 81 نفر شامل 62 مرد و 19 زن جان خود را در تصادفات از دست داده اند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7/15 درصد افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز