خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از سرمایه گذاری در کشاورزی صورت گرفت؛

تقدیر از جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به دلیل تعامل با تشكل‌های صنفی

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۴۴

این تقدیر به خاطر تلاش‌های انجام یافته توسط سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایحان شرقی در زمینه توسعه و گسترش تعاملات با تشکل‌های صنفی و اعمال مدیریت بهینه بر منابع اعتباری به مسعود محمدیان رییس این سازمان در استان اهدا شده است.

ایلنا- تبریز: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور، با ارسال لوحی از تلاش‌های انجام یافته توسط سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایحان شرقی در زمینه توسعه و گسترش تعاملات با تشکل‌های صنفی و اعمال مدیریت بهینه بر منابع اعتباری تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا در این لوح خطاب به مسعود محمدیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان آمده است: با عنایت به جایگاه صندوق‌های غیر دولتی در ساماندهی نظام مالی و اعتباری و سرمایه گذاری بخش کشاورزی و ارائه خدمات مناسب این صندوق‌ها در تامین بخشی از نیازهای سرمایه در گردش تولید کنندگان عزیز کشور و اعمال مدیریت بهینه بر عاملیت منابع اعتبارات دولتی، لازم است از خدمات ارزنده جنابعالی در ایفای موثر این ماموریت مهم، تقدیر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

این لوح تقدیر توسط سید عبدالکریم رضوی، رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور، توشیح گردیده است.

گفتنی است تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به استناد اصل ۴۴ قانون اساسی در راستای تقویت بخش خصوصی و ظرفیت‌های قانونی فراوانی در بخش کشاورزی دارد. بیش از ۴۷ صندوق در مجموعه شرکت مادر تخصصی برای توسعه بخش کشاورزی در استان‏های مختلف فعالیت می‌کنند. صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور در برهه کنونی بیش از ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز