خبرگزاری کار ایران

شهرداری برنده دربی‌های فوتسال تبریز شد

کد خبر : ۴۱۰۷۱

دربی دو تیم شهرداری و هلال احمر تبریز برگزار شد که در نهایت شهرداری با نتیجه 3-2 شهرآورد دوم فوتسال تبریز را به سود خود رقم زد.

ایلنا- تبریز: تیم فوتسال شهرداری تبریز برابر هلال احمر به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ فوتسال، دربی دو تیم شهرداری و هلال احمر تبریز برگزار شد که در ‌‌نهایت شهرداری با نتیجه ۳-۲ شهرآورد دوم فوتسال تبریز را به سود خود رقم زد.
نیمه اول با برتری هلال احمر شروع شد. در دقایق آغازین بازی هلال احمر نبض بازی را به دست گرفته بود و توانست در دقیقه ۱۰ اولین گل این تیم توسط مجتبی وفادار به ثمر برساند.
بعد از گلزنی هلال احمر شهرداری نیز حملاتی را ترتیب داد و در دقایقی از نیمه اول سه بار تیر دروازه را به لرزه درآورد و خوش شانسی مانع از فرو ریختن دروازه هلال احمر شد. در ادامه بازی هم هلال احمر در دقیقه ۱۴ توسط احمد صفری به گل رسید تا با برتری دو گل به رختکن برود.
در نیمه دوم شهرداری برای جبران گل‌های خورده بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه دوم توسط رامین رستمیان یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در ادامه بازهم شهرداری چی‌ها بودند که در دقیقه پنجم توسط مسلم رستمی‌ها گلزنی کردند که همه چیز به تساوی کشیده شود.
در ادامه نیمه دوم هر دو تیم حملاتی را روی دروازه‌ها صورت دادند که توپی از خط دروازه‌ها رد نشد. بابک اکبری در دقیقه دهم روی یک حمله گل سوم شهرداری را وارد دروازه هلال احمر کرد تا شهرداری پیروز این دیدار نام بگیرد.
دقایق پایانی نیز با حملات دو تیم پیگیری شد ولی هیچ ثمری برای هیچ یک از دو تیم نداشت تا شهرداری که در سه دربی گذشته پیروز شده بود این دربی را نیز از آن خود کند.

شهرداری با این برد با ۲۵ امتیازی شد و در رده هفتم جدول ایستاد. هلال احمر نیز با اندوخته ۱۲ امتیازی خود جایگاهش در رده یازدهم تغییری نکرد.

ترکیب دو تیم در این بازی به شرح زیر بود:

شهرداری تبریز: یعقوب فیل گوش، هاتف قنبری، رامین رستمیان، بابک اکبری، مرتضی عزتی، مجید رضایی، مسلم رستمی، بابک نصیری، هاشم امن‌زاده، مجید تیکدری‌نژاد، ایرج جهانبخش، وحید شفیعی، سرمربی تیم: اسماعیل تقی پور

هلال احمر: احمد صفری، بهنام عطائی، مصطفی اخلاصیان، مجتبی وفادار، داریوش کشت کار، امیر غفاری بی‌شک، محمد احدی اسکندری، ناصر اسماعیلی، شهرام شریف‌زاده، رامین جعفری و اصغر خانی وردی، سرمربی: علیرضا خردی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز