خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی:

فعالیت مناطق دانشگاه آزاد اسلامی منحل‌می شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۵

منحل شدن مناطق در پی هیئت امنایی شدن دانشگاه آزاداسلامی صورت می پذیرد/ بر همین اساس محل فعلی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی به وسعت 2 هزار متر مربع به مرکز رفاهی برای دانشگاهیان تبدیل خواهد شد.

ایلنا- تبریز: عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از منحل شدن فعالیت مناطق دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا منادی که در مراسم گرامیداشت سی وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درجمع اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز سخن می گفت با اشاره به هیئت امنایی شدن دانشگاه آزاداسلامی و منحل شدن مناطق افزود: بر همین اساس محل فعلی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی به وسعت 2 هزار متر مربع به مرکز رفاهی برای دانشگاهیان تبدیل خواهد شد و پس از یک سال ونیم در هشت طبقه شامل:تالار،آمفی تأتر، غذاخوری،سالن های ورزشی،اقامتگاه وهایپر مارکت به بهره برداری می رسد.

رئیس منطقه13 دانشگاه آزاداسلامی در ادامه با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی،دانشگاه آزاداسلامی همه جای ایران را دانشگاه کرد.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: شعار انقلاب اسلامی این بود که همه جای ایران را مدرسه می کنیم ولی دانشگاه آزاداسلامی به برکت این انقلاب وبه عنوان نهادی انقلابی همه جای ایران را دانشگاه کرده است.

منادی افزود:دانشگاه آزاداسلامی یکی از ثمرات انقلاب وپیشرو اصل44 قانون اساسی است و بسیاری از مسئولین این نظام پرورش یافته آن هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان در آستانه انتخابات بر وحدت ملی تاکید دارند واین وظیفه ماست تا با حفظ وحدت در انتخابات حضور فعال وپرشوری داشته باشیم وحافظ امنیت کشور باشیم.

رئیس منطقه13 دانشگاه آزاداسلامی در ادامه گفت:در حال حاضر دشمنان علاوه بر تهاجم فرهنگی تهاجم اقتصادی وتحریم ها را در پیش گرفته اند که گرانی،ثمره آن می باشد ولی دولت ومجلس در صدد برطرف کردن آن وپایدار کردن وضع اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به تحریمها تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه ها ورسیدن به خودکفایی در عرصه های مختلف و ازجمله درتولید بنزین از دستاوردهای مثبت تحریم ها می باشند.

مراسم گرامیداشت سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سومین روز دهه فجر به همت معاونت فرهنگی و دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز14 بهمن ماه در سالن شهریار این دانشگاه برگزارشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز