خبرگزاری کار ایران

رئیس فناوری اطلاعات شرکت گاز آذربایجان شرقی:

سیستم جدید صورتحساب مشترکان گاز طبیعی استان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۶

مشاهده اطلاعات کامل مشترک شامل صورتحساب های صادره،امکان تقسیط بدهی ها،امکان تغییر بروز و آنلاین اطلاعات مشترک نظیر تغییرنام، ظرفیت و نوع مصرف؛ امکان تعدیل آنی و صدور صورتحساب اصلاح شده به مشترک، صدور به روز صورتحساب بصورت موردی و گروهی از جمله توانایی ها و امکانات سیستم جدید راه اندازی شده به شمار می رود.

ایلنا- تبریز: سیستم جدید صورتحساب مشترکان گاز طبیعی آذربایجان شرقی به سیستم جامع مشترکین افزوده شد.

 رئیس فناوری اطلاعات شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب  به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به هدفگذاری استقرار دولت الکترونیک در شرکت و بکارگیری حوزه نرم افزاری به منظور مکانیزه نمودن تمامی فرآیندها و تسهیل در امور مردم،این سیستم جدید صورتحساب به حوزه نرم افزاری مشترکین افزوده شده است.

حمزه علی تیمورزاده با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات در حوزه مشترکین افزود: اصلی ترین رویکرد شرکت همگامی با تغییرات روز و انتظارات مردمی و همچنین پاسخگویی آنلاین به مشتریان بوده و این امر صرفاً در سایه بکارگیری فناوری روز در حوزه گازرسانی فراهم می شود.

وی در تشریح سیستم جدید صورتحساب مشترکان گاز استان اظهار داشت: مشاهده اطلاعات کامل مشترک شامل صورتحساب های صادره،امکان تقسیط بدهی ها،امکان تغییر بروز و آنلاین اطلاعات مشترک نظیر تغییرنام، ظرفیت و نوع مصرف؛ امکان تعدیل آنی و صدور صورتحساب اصلاح شده به مشترک، صدور به روز صورتحساب بصورت موردی و گروهی از جمله توانایی ها و امکانات سیستم جدید راه اندازی شده به شمار می رود.

تیمورزاده به حداقل رساندن خطا در صورتحساب ها و امکان تصحیح و ویرایش موارد اشتباه کنتورخوانی قبل از صدور قبوض و اعمال کنترل های لازم را از مهمترین مزیت های این سیستم برشمرد و گفت: با توجه به خواسته های مشترکان گاز استان این شرکت درصدد رفع موانع موجود در سیستم های قبلی و بهره گیری از فناوری در ارتقای حوزه خدمات بوده که در سایه بکارگیری توان متخصصین داخلی و تلاش شبانه روزی و همیاری مردم این امر محقق شد.

وی افزود: این شرکت در راستای کاهش میزان مراجعات و صرفه جویی در زمان و هزینه مشترکین خود با بررسی درخواست های متداول مردم و در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین و اخذ خدمت در کمترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی سیستم کنونی نموده است.

تیمورزاده با اشاره به اینکه راه اندازی سیستم جدید مستلزم تغییر در شماره اشتراک مشترکان گاز بوده است، اعلام کرد: در آخرین قبوض صادره بدلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم، امکان به روز رسانی قبوض در سایت شرکت میسر نگردیده که انشاءا... پس از توزیع اولین قبوض از طریق سیستم جدید تمامی ایرادات موجود رفع گردیده و زمینه لازم در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایت مردمی فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز