خبرگزاری کار ایران

با حضور امام جمعه تبریز و شهردار تهران انجام گرفت:

بهره‌برداری از مجتمع‌های هتل لاله تبریز

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۲

این پروژه كه چندی پیش با راه‌اندازی هایپرماركت، به عنوان یكی از بخش‌های تجاری و مراكز خرید پیش‌بینی شده در قالب مجموعه بزرگ هتل لاله، عملا نخستین گام‌های راه‌اندازی را برداشت، با افتتاح و راه‌اندازی مجتمع‌های تجاری و خدماتی یك گام دیگر به فاز تكمیلی نزدیك‌تر شد.

ایلنا- تبریز: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه، قالیباف شهردار تهران، رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسوولان و مدیران ارشد شهری و استانی مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل 5 ستاره لاله تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از تبریز این پروژه كه چندی پیش با راه‌اندازی هایپرماركت، به عنوان یكی از بخش‌های تجاری و مراكز خرید پیش‌بینی شده در قالب مجموعه بزرگ هتل لاله، عملا نخستین گام‌های راه‌اندازی را برداشت، با افتتاح و راه‌اندازی مجتمع‌های تجاری و خدماتی یك گام دیگر به فاز تكمیلی نزدیك‌تر شد.

علاوه بر مراكز تجاری و خرید هتل لاله تبریز كه امروز و همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند، مجموعه سالن همایش‌های این هتل تا پایان تیرماه و طبقه نخست هتل نیز تا پایان شهریورماه 92 به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

پرورژه مشاركتی هتل لاله تبریز علاوه بر اثربخشی در تسریع روند توسعه و رونقا اقتصادی و عمرانی تبریز و نیز ایجاد جاذبه‌های جدیدی گردشگری و رفاهی در این شهر، زمینه‌ساز اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای طیف قایل توجهی از نیروهای جوان و آماده كار بوده است به طوری كه این پروژه در همین مرحله اجرا و احداث برای حداقل 500 نفر و نیز هایپرماركت آن برای 300 نفر ایجاد اشتغال كرده است، در صورت تكمیل نهایی، به طور مستقیم برای 3000 نفر و به طور غیرمستقیم برای 10 تا 15 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد كرد كه این رقم در نوع خود بی‌نظیر و قابل توجه خواهد بود.

گفتنی است هتل لاله مجموعه‌ای است مشتمل بر یك هتل 5 ستاره و یك مركز تجاری بزرگ كه در زمینی به مساحت 26 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بلغ بر 92 هزار متر در حال احداث است كه از این میزان 21 هزار متر مربع فضای تجاری، 25 هزار مترمربع هتل و مابقی نیز پاركینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود.

مركز تجاری 6 طبقه، پاركینگ با ظرفیت 800 دستگاه خودرو در زیرزمین دوم و پاركینگ روباز با ظرفیت 400 دستگاه خودرو در محوطه بیرونی هتل، پیش‌بینی و احداث 140 باب مغازه در مجموعه تجاری و خدماتی هتل با مساحت‌ها بین 40 تا 250 مترمربع، وجود 16 مجموعه فست‌فود در طبقه فوقانی هتل، 1200 متر فضای بازی برای كودكان، یك سینمای 5 بعدی، دو سینمای 125 نفره، 5 دستگاه آسانسور و 4 پله برقی از جمله امكانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل لاله تبریز به شمار می‌رود كه مراحل اجرایی این بخش‌ها به طور همزمان در حال انجام می‌باشد.

مجموعه هتل نیز كه در 17 طبقه در حال احداث می‌باشد دارای دو طبقه زیرزمین و 15 طبقه فوقانی روی زمین می‌باشد كه در طبقه همكف آن بخش‌هایی نظیر لابی، كافی‌شاپ مدرن و كتابخانه پیش‌بینی شده است.

طراحی یك رستوران و یك سالن كنفرانس به مساحت دو هزار مترمربع با قابلیت تقسیم به سالن مجزا در طبقه اول و پیش‌بینی 5 سالن كنفرانس كوچك در طبقه دوم با میانگین 100 تا 180 مترمربع مساحت از دیگر ویژگی‌های هتل لاله به شمار می رود.

خاطرنشان می‌شود در 11 طبقه بعدی این هتل نیز كه اختصاص به اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارد، 192 اتاق استاندارد 35 متری، 25 سوئیت 64 متری و یك رویال سوئیت 180 متری طراحی و احداث خواهد شد.

در طبقه فوقانی هتل نیز یك رستوران بزرگ جهت پذیرایی از میهمانان، یك مجموعه بزرگ ورزشی با مجموعه‌هایی چون استخر، سونا، جكوزی، سالن ماساژ، حمام ترك، سالن‌های ورزشی و سالن استراحت پیش‌بینی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز