خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

شهرداری تبریز در جذب سرمایه‌گذاری خصوصی موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۷

شهرداری تبریز با همکاری شورای اسلامی شهر در سالهای اخیر توجه جدی به جذب مشارکت های بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی و داخلی در اجرای پروژه های شهری داشته است.

ایلنا- تبریز: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد شهرداری تبریز در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی قابل تحسین است.

به گزارش ایلنا رضا رحمانی در مراسم بهره برداری از مجتمع های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل5 ستاره لاله تبریز افزود: شهرداری تبریز با همکاری شورای اسلامی شهر در سالهای اخیر توجه جدی به جذب مشارکت های بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی و داخلی در اجرای پروژه های شهری داشته و این امر بخوبی در شهر تبریز قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حمایت های همه جانبه مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی نیز با تبعیت از دستور مقام معظم رهبری در حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی مصوبات و حمایت های خود را از اجرای پروژه های سرمایه گذاری بخوبی نشان داده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهر تبریز همواره به عنوان پایتخت اقتصادی ایران مطرح بوده است خاطر نشان کرد: همه مسئولان و دولتمردان همواره از اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی در این شهر حمایت می کنند.

گفتنی است هتل لاله مجموعه‌ای است مشتمل بر یك هتل 5 ستاره و یك مركز تجاری بزرگ كه در زمینی به مساحت 26 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بلغ بر 92 هزار متر در حال احداث است كه از این میزان 21 هزار متر مربع فضای تجاری، 25 هزار مترمربع هتل و مابقی نیز پاركینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود.

مركز تجاری 6 طبقه، پاركینگ با ظرفیت 800 دستگاه خودرو در زیرزمین دوم و پاركینگ روباز با ظرفیت 400 دستگاه خودرو در محوطه بیرونی هتل، پیش‌بینی و احداث 140 باب مغازه در مجموعه تجاری و خدماتی هتل با مساحت‌ها بین 40 تا 250 مترمربع، وجود 16 مجموعه فست‌فود در طبقه فوقانی هتل، 1200 متر فضای بازی برای كودكان، یك سینمای 5 بعدی، دو سینمای 125 نفره، 5 دستگاه آسانسور و 4 پله برقی از جمله امكانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل لاله تبریز به شمار می‌رود كه مراحل اجرایی این بخش‌ها به طور همزمان در حال انجام است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز