خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

جانبازان و آزادگان جهادکشاورزی مراغه تجلیل شدند

کد خبر : ۴۵۷۵۱

جانبازان با تاسی از فضلایل اخلاقی حضرت ابوالفضل (ع) در دوران دفاع مقدس، در برابر دشمنان ایستادگی كرده و از مرزهای كشور دفاع كردند.

ایلنا- مراغه: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مراتب و مقام برخی از جانبازان به‌دلیل دردها و رنج ‌هایی که در اثر جانبازی می‌بینند، کمتر از شهید نیست و تجلیل از مقام جانبازان، تقویت روح معنویت در جامعه است زیرا کسی که در راه خدا و برای دفاع از کشور، عضوی از اعضای بدن خود را از دست داده قابل تکریم بوده و این امر جزو وظایف همگانی در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایلنا مسعود محمدیان در مراسم تجلیل از جانبازان وآزادگان سنگر ساز بی سنگر شاغل و بازنشسته جهادکشاورزی مراغه با بیان اینکه جانبازان از پاک‌ترین وصالح‌ترین انسانها هستند گفت:جانبازان با تاسی از فضلایل اخلاقی حضرت ابوالفضل (ع) در دوران دفاع مقدس، در برابر دشمنان ایستادگی كرده و از مرزهای كشور دفاع كردند.

وی با بیان اینکه جانبازان وایثارگران به عنوان علمداران انقلاب هستند افزود: امروزه که به فرموده مقام عظمای ولایت، مهمترین وبیشترین نیازکشور به آرامش‌، وحدت و همدلی است، ایثارگران به عنوان علمداران انقلاب می توانند نقش بسزایی در ایجاد وحدت و همدلی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دست آوردهای ارزشمند آن در سنگر اقتصادی داشته باشند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، با اشاره به این موضوع که دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران آزمایش بزرگ الهی بود و آنها که در آن میدان جانفشانی کردند، افتخار دنیا و آخرت را کسب نمودندگفت: اما جانبازان دلاور هیچ گاه مسئولیت خود را تمام شده تلقی نمی کنند و تا لحظه وصال، به جهاد و کوشش مشغولند. جانبازان این آیه های ایثار که مایه افتخار جامعه اسلامی ما هستند با پشت کردن به دنیا و ظواهر آن در میدان جهاد اکبر پیروز شدند.جانبازی و رشادت جوانان این مرز و بوم در دفاع مقدس، انقلاب را در مقابل سیل فتنه ها و انحرافات مصون نگه داشته است و مردم قدردان و ملت شریف ایران، هستی و حیات كشور اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و جانبازان دفاع مقدس میدانند.

محمدیان همچنین افزود: فرهنگ جهادی حاکم بر سازمان، حفظ منزلت جانبازان را در راستای تكریم خانواده ای معظم شهدا تلقی نموده و امید بر آن است با ارج نهادن به یادگاران عرصه دفاع مقدس وظیفه خطیر خود را در راستای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب به نسل جوان كشور، با صحت و دقت کامل به انجام رساند.

در پایان این مراسم، از رشادتها و تلاش های 9 سنگر ساز بی سنگر در کسوت جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس شاغل و بازنشسته مدیریت جهادکشاورزی ویژه مراغه، با اهدا لوح تقدیر و هدایا، تقدیر شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز