خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی:

تعدد مراکز تصمیم‌گیری موجب دلسردی نخبگان واقعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۹

عدم پوشش برنامه‌ها و آیین های مربوط به امور نخبگان استان در رسانه ملی، قابل انتقاد است.

ایلنا- تبریز:مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی از تعدد مراکز تصمیم‌گیری در ارتباط با نخبگان از قبیل دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه‌ها، مراکز رشد فناوری، دفتر نخبگان، دفتر آموزش و پژوهش، فرمانداری و شهرداری و عدم هماهنگی بین آنها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی شیاری در همایش تجلیل از نخبگان استان که به مناسبت دهه فجر در فرمانداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این امر علاوه بر موازی‌کاری و سطحی‌نگری به امور نخبگان، موجب سردرگمی و دلسردی نخبگان واقعی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب، تاکید کرد: مراکز مربوطه بایستی هماهنگ و در یک راستا حرکت کنند و جایگاه قانونی مراکز اصلی نیز حفظ شود تا بتوانیم در رابطه با نخبگان برنامه‌های حمایتی پایدار و قانونی داشته باشیم.

شیاری با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات فناوری تولید شده توسط نخبگان، پیشنهاد کرد بخش تولید ایده و محصول از بخش تجاری‌سازی مجزا شده و تجاری‌سازی به سرمایه‌گذاران اقتصادی واگذار شود.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی ضمن انتقاد از عدم پوشش برنامه‌ها و آیین های مربوط به امور نخبگان استان در رسانه ملی،اظهار داشت: صدا و سیمای استان می‌تواند با هماهنگی این دفتر و مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و با تهیه برنامه‌های مفید از نخبگان واقعی استان حمایت بیشتری داشته باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز