خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد:

تخفیف ۴۰ درصدی هتل‌های آذربایجان شرقی در هفته گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: استفاده کنندگان از هتل های استان در هفته گردشگری از 40 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

ایلنا - تبریز: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: استفاده کنندگان از هتل های استان در هفته گردشگری از 40 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

به گزارش ایلنا تراب محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی و متنوع به استقبال هفته گردشگری سال جاری می رود، افزود: آذربایجان شرقی همزمان با سراسر كشور اجرای برنامه های متنوع و متعددی را برای بزرگداشت هفته گردشگری پیش بینی كرده است.

وی به صدا درآوردن زنگ گردشگری در مدارس همزمان با سایر نقاط كشور را نخستین برنامه هفته گردشگری عنوان كرد و گفت: اجرای مراسم تجلیل از خادمان گردشگری، دیدار فعالان عرصه گردشگری با نماینده ولی­فقیه در استان و امام جمعه تبریز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در روزهای نخست این هفته برگزار می شود.

محمدی افزود: تجدید میثاق با شهدا و حضور بر مزار شهدا و غبارروبی و حضور در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری نشست تخصصی با عنوان نقش خدمات استاندارد در رونق سفر و نیز برگزاری نشست تخصصی كارگروه گردشگری شهرداران، مقامات و فعالان عرصه گردشگری از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته گردشگری هستند.

عضو شورای مشورتی گردشگری كشور با اشاره به برگزاری تورهای متعدد در این هفته یادآور شد: تورهای آشناسازی مدارس و تورهای ارزان قیمت استان گردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تورهای استان گردی برای اساتید و دانشجویان در شهرستان های مختلف، تور آشناسازی معلمان انشاء مقاطع ابتدایی و راهنمایی با جاذبه های گردشگری استان و تور آشناسازی استان برای عكاسان از جمله این برنامه ها هستند.

محمدی خاطرنشان كرد: در این هفته همچنین برنامه هایی نظیر نمایشگاه عكس در خانه پروین اعتصامی تبریز، همایش پیاده روی با عنوان «سفر سلامت»، كارگاه آموزشی برای مدیران و كاركنان دفاتر خدمات مسافرتی، مسابقه نقاشی از آثار تاریخی در سطح دانش آموزان استان و گردهمایی راهنمایان گردشگری به همراه كارگاه آموزشی برگزار می شود.

وی حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی در رسانه ها را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته گردشگری در استان خواند و با اشاره به برگزاری نشست های مختلف در این هفته، تصریح كرد: از شهرهای خواهرخوانده تبریز جهت حضور در تبریز دعوت به عمل آمده و ضمن استقبال از گردشگران ورودی در فرودگاه تبریز در این یك هفته، نشست های تخصصی مدیران هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص تورهای ورودی نیز برگزار می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، افزود: آماده نمودن پكیج ها و بروشورهای استان به مقدار كافی جهت توزیع و نیز برگزاری مسابقه نقاشی از آثار تاریخی در سطح دانش آموزی دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته گردشگری در آذربایجان شرقی را تشكیل می دهند.

محمدی با بیان اینكه آذربایجان شرقی طی سال های اخیر از جهش خوبی در گردشگری برخوردار بوده است، خاطرنشان كرد: داشته های فرهنگی و تاریخی آذربایجان شرقی دلیل اصلی توسعه گردشگری این استان در منطقه بوده كه نیازمند بسط و فعالیت بیشتر است.

گفتنی است،هفته گردشگری از 6 مهر ماه به عنوان روز جهانی جهانگردی آغاز شده و با ارائه برنامه های ویژه تا یك هفته پس از آن در آذربایجان شرقی همزمان با سراسر كشور ادامه خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز